מה?1 למה הוא לא סוגר ת'שבת הזאת?! סעמקקקקקקקקקקקקקקק
איזה כיייף לדעת שאני חשובה לו , ושהוא מדבר עליייייי דברים טובים כמובן !
keep my hands from the kookie jar 😁
הם גדולים, הם גדולים, הם גדולים!
וואי לא נעים , לא נעים בכלל . .
חחח מה אני עושה בבית בשעה כזו ?? אני אמורה להיו עכשיו עם החבר'ה
עצבים שכולם התפזרו ב1 . . .
ווווווווווווווווווווווווווווווווואי היה מדהייייייייייייייייייייייייייייייייייייים !
זה היה החלום הכי מוזר שיייש .
לשנייה אני לא מצטערת שיצאתי אתמול!!!!!!!
לא יכולתי לבקש יותר מזה!!!! (:
אבל פאק!!!!!!! אבא שלי ראה אותנו😮
כל המ שנותר לי זה להחזיק אצבעוות !
המצב רוח שלי בימים הקרובים תלוי רק בזה :|
אממממא ......
אני יעמווד מוולך כמו גיבורה ואפרד לתמייייייייייייד .
דווקא ברגעים הקשים והמלחיצים .. נמדדת האהבה !
אולי אתה רחוק מהעין אך קרוב לליבי 3>
הזכרונות פועמים בימים ובלילות
מזכירים רגשות שרציתי לזכור לא לשנות . .