QUOTE (-ליבי- @ 06/03/2009) היה כייייף והכול אבל . .
זה פשוט לא זה . אני לאא מרגישהה אלייך כלום ,
ואת האמת להגיד ההוא הוא "תפס" לי את הלב . .
עם כמה שזה קשה להגיד היום הבנתי שאני רוצה אותו .
מה אני עווושה ?
I was young but I wasn't naive
I watched helpless
As you turn around to leave
And still I have the pain I have to carry
A past so deep
That even you could not bury if you tried
When my love for you was blind
But I couldn't make you see it
Couldn't make you see it
nights like this
It seems are slowly fleeting
They disappear as reality is crashing to the floor
איזה עצבים!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה נראה לך שהציפורניים שלך יותר חשובות מהבגרות שלי??
סעממקקקק
איזה יום יפפפפה בחווווווווווץ [:
בא לי לצאאאאאאאאאאאת .
ווואי היא כזאת יפה !
ועוד בגיל שלה ....
אהבתי , אהבתי , אהבתי .
יאאאאאלה אני כבר לא יכולה להסתכל על עצמי עם הגבוות והשפם האלוו
ואני חיייבת מילוייי יאלה נו שיגע כבר אחת בצהרייים .
" אתה האחד בבקשה תזכור
אל תשאיר זכרונות מאחור
בטוב וברע יחד היינו
רגעים קסומים לבדינו חוווינו . . . "
שזזזזזזזזזה יעבור כבר אני לא רוצה את זה יותר !
😁
אחרי שניייים אני הולכת לראות אותה מחר :]
וואי התגעגעתי לזמנים האלו ,
יהיה כיייייייייףףףףף 😁 וסוופסוף נהיה ר ק בנות לבד :]
יואו התגעגעתי ..
יאאאאאאאאאא
מה יש לי היום ?!
חחחחחח D:
בלי עין הרע שימשיך ככה .
להלהלהלהלהלהלה [;
שששששששששששלח כבר הודעהה , תתקשר לאחל שבת שלום משהההו . .
ואאאאאאאייייייי זה כ"כ מעצבןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!
שיתחילו להיות רציניםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוד איזה חודש יש הופעה ואני מתכוונת לעלות לבמה!!!!!
לא מעניין אותי כלום!!!!!!!!!!!!!!11
סעמקקקקקקקקקקקק