כיייאלו מהה ? אתה רוצה יותר מזה . .
חשווב לי לדעת .
מה הקטע של ההתעלמות הזאת =\
עכשיו זה בא
ולטובה
ליום הבא אני נשבע,
במחשבות, בהרגשות,
בכוונות אני נשבע.
יאללה מה הקשר וירוס חדש ?:\
כאילו מה הקטע ?
למה אני שמה עליך בכללללללללל
אני מתגעגגעעת אליייך כ"כ אתה בכלל לא מבייין , איזה גל של געגועים תקקף אותי .
מאוחר מידי להצטער על המונולוג :X
אופ , למה אתה ככה אליי למה ?
יואו
הוא דפוק והוא מעצבן אותי @
ילד כאפות מכוער .
לא יוצא לי מהחיים וגם הורס לי אותם !
איככככס
וואי היא כל כך עיצבנה אותי
איך אני יעשה את זה?
זה בעיה שלהם של ה**** האלה
אוףףףףףףףףףףף
אני בונה על זה הרים וגבהוות ...
ואם בסוף הם בכלל לא ירצו ?!
כמה שאני אתאכזבבב ...
אני מפחדדדדת #
" גודל הצפייה - כגודל האכזבה " [ ?? ]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחד השיעורים המצחיקים!!!
וואי בכיתי!
אוףףף אני לא סיימתי את הפורייקט הזה ושלא נדבר על ללמוד למבחן הזה!!
אווף אני צריכה נס!
ומה הבעיה שלהם?
שירדו ממני!!!שיפסיקו לעשות לי את זה!!!נמאס לי כבר😢
היה כייייף והכול אבל . .
זה פשוט לא זה . אני לאא מרגישהה אלייך כלום ,
ואת האמת להגיד ההוא הוא "תפס" לי את הלב . .
עם כמה שזה קשה להגיד היום הבנתי שאני רוצה אותו .