למה אני לא מצליחה להשתלט על הפה ..
אני חייבת להפסיק לטחון=\
יאלללללללללה
בית ריק [=
סטלה אש .
אוייי עוד שבועיים!!!!!!:\
אני חייבת להתחיל ללמוד ולעבוד על זה:\
איך אני יודעת שהתשובה היא לא ...
יש לי הרגשה כלכך חזקה .
כוסאמכ !!
אוף סעמק עם המבחן המחורבן הזה :\ בא לי לסיים כבר ...
הלוואי הלוואי הלוואי שמחר אני אעבוד , בעז"ה 😊😊😊
ואז מחרתיים שבת עם היפפות שלי 😁
ושהמבחן ילך טוב...
ויום ראשון פורים..😊
בעז"ה מחכים לי ימים יפייים בזמן הקרוב 😊
אוף!
בטח גם בפורים אני אהיה בבית:\
אמאאאאאאאא
בהצלחה לי!
אני יעמוד בזה!😊
אני מקווה!
סופסופ רואים אותך מחר (:
יאייייייייייייי
יש לי הזדמנווווווות , וראיתי שראית ת'הודעה אז אל תתעלם .
התמודדתי עם זה=]]]
אני גאה בעצמי חחחח....
אוף אבל האימון לא היה ממש אימון אז אני עדיין חוששת
חחחחחחחחחחחחחח כולי דשא
אוווווווווח
הלוואי שהפעם זה יצליח..
ב"ה!
אאווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוףף
אוףף
אוףף
נימאס לי ממנה נמאס
נישבר לי הזין
די כבר כמה אפשר?????
כמה אפשר להתקרצץ והלדחף לחיים של אחרים כמה???????.
שתלך לחפש לעצמה חיים ותפסיק להתערב בשלי
כוסעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
נימאס לי ממנה ,
נימאססססססססססססס ;/