מחר הולך להיות יום קשה!!!
ללכת לישון ולא לקום.
"..גם אם שוב אעצום את עיני?
השמש תזרח,
וכולם יחיו כאן טוב גם בלעדי!!
גם אם לא הייתי בכלל?
הבוקר יבוא.."
אז מזה משנה?
אווווווייייי הוא כזה מתוקק!!!!
חבל שהוא חזר לבסיססס 😢
תיהיה בטוח שאני אנוח..כדי להבריא כמה שיותר מהרר(:
מקודשת - בטבעעת זו אני נשבעעעת
לאהווב אותך ולדעת
שאתה שלי לעוווווולללללללללללללם .
😊
ציפיתי ממך ליותר , אולי ציפיות כניראה יש רק בכרית
אבל בתכלססססססססס התבאסתי .
מה בא לי היוווווווווום ? 😛
ה ת ק ב ל ת י !
בע"ה יום ראשון
-5 5 5 5 5 5 55 5 5 5 55 -
ייייייייייייייייייייייייייששששששששש
אווווווווווויש הבטן :\
-
איזה סרט עכשיו עם שנה הבאה .
נקווה שילך טוב בעזרת ה' !
הלווואי והייתי יכולה להמשיך כאן ..
כ"כ טוב לי במקום הזה # יואווווווווו
לא רוצה לעזווווווווב =[
ובכול מבט הרגשתי שהלב שלי מתפוצץ , שהלב שלי מודע לכך שהוא הפסיד לב מדהים !
איזה כיף לשמוע ממנה :]
איך התגעגעתי אלייייייייייייה !
ואיזה מוזר שהיא מוותרת על שאר הדברים בגללי , לא חשבתי שזה כלכך חזק ...
סוף סוך התחלתי לעבוד על הבגרות..
יאללה שיגמר כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
איזה נשמה טובה אני !!
התקשרתי אליייה והיא אמרה שהיא מתפללת בשבילי כול בוקר , אין על הסבתא הזזאתי 😘
אווף לא בא לי ללכת לבד...אבל אני חייבת אני רוצה כסףף....😊
איזה כייף יהיה מחחר...שבת עם היפות שללי..😘
כל כך טוב עכשיווווו😁
כנראה שאף פעם לא היינו באמת חברות...
את האמת מיום ליום אני רק רוצה בך יותר .