אוווווווווווווווווווווווו
אני שונאת אותךך!!!
בגללך הכל נהרס איתו:\
אוףףףףףף לפעמים אני פשוט שונאת אותו
למה הוא כזה?? למה??
מה הקקטטעע שלוו סעעמקקקקקק?!
בא לי לבעוט בשניהם!!!
מה הם רוצים מהחיים שליי???
יום קשה..
מחר עוד יותר :|
הורג אותי שהיא ככה😢
יאאא שמעתי את הקול שלו ולא ירד לי הלב ולא נכנסתי לבאסה😊
נראה איך נעבור את מחר!
אני לא יודעת מה יהיה יותר קשה=\
עשית לי את הלילה!!
חבל שהמיטה קראה לך 😁 חח
איזה נוסטלגיהה ..
שנה כמעט עברה..
אווווווווווצ' הבטן :\
בעעעעעעעעעע
הלוואי והייתי יכולה להכנס לראש שלך
ולקרא את כל מחשבות הכל..אולי אז זה היה פשוט יותר
אני לא מבינה הקטע בנינו ?!
רבאק אתה מתביייש ?????????? שאני ידע .
ואווווווווווו
איזה עייפפפות .
העיינים נעצמות לבד :|
אוויש
רציתי איתך פעם אחרונה לבד .
כואב לי לכ הגוףףףףףףףףףףףףףףףףף:|
אווווווווופ
מה אני יעשה היום ? :\