QUOTE (koka15 @ 03/03/2009) תשלח הודעה :\
בחייאת אל תעמיד פנים אני יודעת טוב מאוד שאתה רוצה !
ראיתי שצפית לי באווי אז בבקשה בלי משחקים .
לפחות יום ראשון נקווה שישתפר ...
אאאאאאאאאאני לא רוצה להתחיל אפילו .
דייייייייי דייי היא משגעת אותי!!!
שתעזוב אותי כבר!!
נמ אס לי ממנה!
כמה אפשר?
אני יכולה להיות מאושרת אני יודעת .