נקווה שילך טוב בעזרת ה' (:
אני תומכת בכולם ותמיד נשארת לבד
עיצבנה אותי
יואווווווווווווווווווווו =\
וגם כן אלה יום , יומיים לא יכלו לחכות .
כוסומו @
חח זה כאילו אנחנו שותפות לדירה D:
מבשלות אחת לשניה , ישנות ביחד ...
אהבתי D=
עלק ניראה כמו גזל , סתמי סתמי שלא נדבר עלייך גמבה בכול הצבעים שכמותך 😁
אני משתדלת באמת :\
אבל כלום לא עוזר ! כלום !
אני לא מאמינה זהו זה סגוווור !!
אני עוברת דירה עוד לא עיקלתי את כול זה .
אנייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מתה לראאווווווווווווות אוווווווותך כבר
מתי הכל יהיה כמו שאני רוצה שיהיה ? :\
אולי רק עוד שבוע וחצי אני ירא אותו..ואולי גם אז לא:|
מתי ? =[
דיייייייייי כבר @
אוווווווווופ
אני כ"כ גאה בעצמי שתרמתי דם
למה הזכרונות האלו עכשיו ?