הייתי צריכה לתפווס חלק גדול בזהההה !!
והיום אני הולכת לשבת בקהל ...
בבבבע
כפרה עלייייייייייייייו #
איזה מושללללללללללללם [[:
אני מאווהבת 3>
QUOTE (נופ-נוף1 @ 02/03/2009) הייתי צריכה לתפווס חלק גדול בזהההה !!
והיום אני הולכת לשבת בקהל ...
בבבבע
הן בטח בדרך להופעה עכשיו בירושלייםם , שיהיה לכן הרבה הרבה בהצלחה .
חחח כולם מאשימים אותי..יופי!
בגין, בגין יווווווווווווווווווווווווווווווו 😛
^פוט יור לאב ארוואנד מי בייבההה 😁
בא לי בגדים והרבה!!!!
מה אני עושה עם זה עכשיו???
אני פשוט דפוקה!!!!!
כזאת מטומטמתת..
כל כך קשה להבין שהוא בכלל לא זוכר אותי??
כואב לי הראש, יש לי חום..מחר אני עד 3 בחזרות מ8 בבוקר
אני צריכה ללמוד למבחן בתנך...
ואין לי ראש לזה!!!!!!!!!!!!!:\
יוו איך בא לי שיגיע יום חמישיי כבר😊
איזה מבחן טוב פעם ראשונההה..😊😊😊
איזה כייף הוא עבר טסט אני חולה עליו ..נהג פרטי חחח😁
QUOTE (עדידושטויטו @ 02/03/2009) יוו איך בא לי שיגיע יום חמישיי כבר😊
איזה מבחן טוב פעם ראשונההה..😊😊😊
איזה כייף הוא עבר טסט אני חולה עליו ..נהג פרטי חחח😁
מה את מתלהבת? חחחחחח נהג פרטי האאא חחח
מה איתי 😢 😢 ? חחחחחחחחח
ובאמת מבחן טוב היה היום ברוך השםםם 🙄
יאלה פתחו לי תשיחווווווווווווווווות 😊
אוטוטו ת"א .
QUOTE (BROKEN-HEART @ 02/03/2009) אני פשוט דפוקה!!!!!
כזאת מטומטמתת..
כל כך קשה להבין שהוא בכלל לא זוכר אותי??
אני רוצה לפגוע בו בדיוק כמו שהוא פוגע בי, באותה נקודה בדיוק - בלב.
להראות לו שהחברים שלו מעדיפים אותי, אוהבים אותי.
להראות לו שהוא מטומטם שוויתר, שהכאיב, שפגע ועוד הכל בכוונה! - הוא הודה!
ומצד שני, אני כ"כ מפחדת שאני הורסת עוד יותר...
אבל אני צריכה לזכור שזהו, שנגמר, שוויתרת והמשך הלאה
ואני? אני כבר לא בטוחה מה אני בשבילך... 😢
נשבר לי הלב עכשיו!😢
הייתי עושה הכל,הכל כדי ל היות שם רק בשביל לשתוק ולחבק ...
למה אני לא שם??? אווווף!
בעצם יש לאפס הזה מזל שאני לא שם! הוא היה מת עכשיו!
שערות לא היו נשארות לו על הראש ואבא? אני לא בטוחה שהוא היה יכול להיות!
אני סולחת למה שעושים לי...
אבל אני לא סולחת למה שעושים לאלה שאני אוהבת!