באלי כ"כ כבר לראות אותך נווווווווווווווווו . .
תתקשר , תשלח הודעה משהוווווו .
QUOTE (-ליבי- @ 02/03/2009) באלי כ"כ כבר לראות אותך נווווווווווווווווו . .
תתקשר , תשלח הודעה משהוווווו .
😢
יייייייייייייייייייאלה כבר , מזה לא באלי להתבאס . .
נימאס ליייייייייייייייייייי .
יאאאאאאאאא
כפרעלייייייייייייייו [:
אני יתקשר אליייה ? אבל היא בדוווק תבאס אותייייי .
יאאא כמה טרנינגים היא קנתה לווו
אני גם רוצצצה !!!!