" אבל עכשיו אחרי תקופה ארוכה זה נגמר לשנינו
ועכשיו יהיה חיים טובים יותר . לי ולך , אני איתו ואתה איתה . "
חייבת להמשיך את זה , אני מרגישה איזו שהיא משיכה מדהימה .
אני מרגישה שאין לי יותר מה ללמוד .. סוג של סיימתי ? :]
מחר אני אעשה חזרה על המבחנים , ובעז"ה יהיה טוב ..
בבקשה אלוקים תעזור לי לקבל ציון טוב , זה מתמטיקה ..
גוווורלי מונח על הציון הזה !!!!! 😢
- - -
הלווואי שאני אעבוד השבוע ... וואי איך בא לייייי 😊
גם כסף , גם צחוקים , גם ...... חחחחחח D:
לא שוב...
רק לא עוד פעם...😢
היה כככיף !
גם מחרר הולך להיוווות ככה ,
אבל .... אווףף זה לא יוצא לי מהראש =\
אני לא רגילה למצב החדש ... רק רע זה עושה !
ה' .... אופ
נדנודי שינה :|
רק זה היה חסר לי כדי להבין שלא טווב לי !
QUOTE (-ליבי- @ 02/03/2009) הלוווווואי הייום .
😢