אני לא יודעת מאיפפה להתחיל עם כול העבודות המבחנים השיעורים ווואאאיייייייייייי .
יווווואו היא כבר בת 18 !
החצי השני שלללייייייי חוקיייית :]
היוום נראה לה מזה להיות חוקית (:
ס ט ל ו ת .
יאאא אלוהים הם עוד יגרמו לי לבכות!!!
הם כבר גורמים לי לבכות😁
דיי דיי ה' אני כ"כ אוהבת אותם..
הוא היחידי מבין כולם שאני באמת אוהבת וחושבת ששווה אותה.
אוווף היא תיהיה כ"כ מסכנה אם היא תצליח!
אני לא יודעת מה אני יעשה לה!!!
QUOTE (BROKEN-HEART @ 28/02/2009) למה?
זאת השאלה היחידה..ל-מ-ה?
כניראה שאלוהים לא ממש מת עליי..
כמה דמעות עוד ירדו לי?
אלוהים, למה נטשת אותי?
אאאאאאאאאאאאלה פוווווריים 😊
למה אני נמשכת לדפיקות שלך ?
רע ליייייייי בצורות מטורפות
והכל בגלל הבן כלב הזה .
מה הוא רוצה מהחיייייייייים שלי ?
אני שונאת אותו @
נמאס לי ממנו .
עד שהייתי מאושרת עם אהובי הוא שוב חוזר
אוףףףףףףףףףףף בא לי למות עם המתמטיקה הזאת !
בבקשה בבקשה אלוקים תביא לי ציון ..
ב ב ק ש הההה :\
^^
בבקשה אני מתחחנננת לקבל ציון טובב...אני חייבת לגשת השנה לבגרות
הזאת להיפטר ממנה הלווווווואאאי.....:/...
חחחח מה הקשר הוא? איזה חמודדדדד ווואי חח😊
גם איתו ז התחיל ככה..
הפעם אני לא עיוורת...אני שמה לב..
אבל לא הוא? עוד חבר שלו?!
אני לא בטוחה:\