אייזה דיכאון!!
מה זה המצב רוח החרא הזה שיש לכל העולם??
כאילו שלי יותר טוב :|
שששששששוווווווווווונננננננננאאאאתתתתתתתתת!!!
"זאת אהבה ראשונה,
ואני?
נותן לך את ה-כ-ל"
עם רק היית מוכן..את החיים שלי הייתי נותנת בשבילך.
אני שונאת את עצמי ,, איך שאני ניראת נורא . . זועתיתתת .
QUOTE (-ליבי- @ 01/03/2009) אני שונאת את עצמי ,, איך שאני ניראת נורא . . זועתיתתת .
למה אני לא יכולה להרגע עם התאבון הזה .
QUOTE (koka15 @ 01/03/2009) QUOTE (-ליבי- @ 01/03/2009) אני שונאת את עצמי ,, איך שאני ניראת נורא . . זועתיתתת .
למה אני לא יכולה להרגע עם התאבון הזה .
זה משגעע אותי כבר הרעב הזה .
כול יום שבת אני מחליטה מחר יום ראשון נתחיל דיאטה מסודרת . .
^^ שלחי הודעה באייסי מאמי שלי 😊
נמאס לי להראוווווווווווווווות דווווווווווווובווון איכפת לי !!
חחחחחחחחחחייימשלי באלי לראות אותך כבר .
מעכשיו אני רצינית .
לא אכפת לי
QUOTE (koka15 @ 01/03/2009) מעכשיו אני רצינית .
לא אכפת לי
אני לוקחת את עצמי בידיים ומתחילה עם זה כבר .
אתה , אני , אנחנו , יחד .