יאאאאאאאאאאאאלה עפפתתי לי לייישון ( יותר נכון לשכב במיטה ולא להפסיק לחחחשוווב )
הלוואי שמחר אני אראה אותו .
היה כל ככככך כיף ומצחיק ..
אננננני מתה מתה מתה מתה עליהןןןןן.נסיכותת..
- - -
אוףףףףףףףף מה הקטע שלו ?!
אז קרה ... כאילו שזה היה בכוונה ;/ איזה נאחס הוא לפעמים !
חח ליאלה בדיוק בראתי להגיבב....
שהיה כל ככככככככככלל כך כייף איתכןן תבואו כל הזמן עשיתן לי תשבת😊😊
אחח אני חולה עלייייייככןן מדהימותת פשוט מדהימות😊😘
--
יאללה בא לי שיגיע מישהו חדש לאהוב 😊
למה?
זאת השאלה היחידה..ל-מ-ה?
כניראה שאלוהים לא ממש מת עליי..
כמה דמעות עוד ירדו לי?
אפילו הוא נזכר בי...?
מאז שהכל נגמר הוא לא נכנס לי לאוויי 😮
ולמה לעזאזל יש לי שוב פעם חום?!
QUOTE (koka15 @ 28/02/2009) בא לי לעמוד בגשם ולצרוח.
לשמוע מוזיקה ולבכות!!!!!
אני אפילו לא יודעת למה...
אבל רע לי=\
10 חודשיים (:
אאאאח'
כפרונני על נוננניי 😛
אאאאאנננני מאאאאאאוווווהבבבבבתתתת ...
😁
אני חושבת להתרחק מכולם..
זה כבר יותר מידי בשבילי😢
QUOTE (טוניטה @ 28/02/2009) אפילו הוא נזכר בי...?
מאז שהכל נגמר הוא לא נכנס לי לאוויי 😮
חחחחח גמלך יש בורינג ?
חחחחח וואי כמה שאתה מסתכל לי באווי . .
מהההההההההההההההההההההההההההההההה נסגר ? בעז"ה מחא הלוואי .
והיום בבוקר הוא עלה איתי באוטובוס .
דווקא הוא דווקא מי שהכי לא רציתי לראות .
אחרי 3 שנייייייייים - פתאום הוא :\
- חוק מרפי -
כוסומו
QUOTE (-ליבי- @ 01/03/2009) QUOTE (טוניטה @ 28/02/2009) אפילו הוא נזכר בי...?
מאז שהכל נגמר הוא לא נכנס לי לאוויי 😮
חחחחח גמלך יש בורינג ?
חחחחח וואי כמה שאתה מסתכל לי באווי . .
מהההההההההההההההההההההההההההההההה נסגר ? בעז"ה מחא הלוואי .
חחח כןXD
אוווווווווו אני עייפה
ואין לי כח לכל החזרות האלה:|
נמאס לי מהמצב הזה באמת שכבר נימאס , יאאאלה שיגע כבר מחר אולי זה יתברר לי כבר .
יום כזה מסריח לא היה לי מזה שנים :[