אתה תמיד תיהיה בלב , תבין .
מעניין מה אתה היית חושב על זה .
לא רוצה לחלום עליו שוב .
לא רוצה להיזכר בכל זה - לא רוצה :[
אני נמצאת בתקופה הכי לא מוגדרת שיש כ"כ קשה לי ככה . .
QUOTE (koka15 @ 28/02/2009) בא לי לעמוד בגשם ולצרוח.
בא לי לעמוד בגשם ולהיות חולה😢
מצד אחד אתה כ"כ מסקרן אותי ואני כ"כ רוצה בך אבל מפחדת להתאהב ולהתאכזב . .
מצד שני קשה לי להוציא אותו מהראש ומהלב אחרי כ"כ הרבה זמן איתו וכ"כ הרבה זמן לבדייי הכול השתנה .
והגשם יבוא וישטוף כל כאב ..
זה מה שתמיד אמרו לי , אז איך זה שזה לא נכון ?
QUOTE (koka15 @ 28/02/2009) בא לי לעמוד בגשם ולצרוח.
שלא יחזור לחיים שלי !
לא רוצה להיזכר בתקופה ההיא ..
טוב לי עכשייווווווו איתו .
למה אני צריכה להיזכר בו למה למה ?!??!
😢 😢
אני נשארת..
כי כבר מאוחר מידי בשביל לעזוב
אהבה ישנה -
התרפקות על העבר המראה על קשר שעדיין קיים,
לפחות רגשי,עם אותה אהבה והחלום בא בכדי "לפצות על משהו".
😢
חחחחחחחחחח כיאילו שאנחנו מכירים כבר שניים .
זה קורה לי רק בגלל שזה נגמר ככה .
אם זה היה נגמר אחרת כל זה לא היה קורה עכשיו ...
לא הייתי חולמת עליו בצורה כזאת :[
לא הייתי משתוקקת לראות אותו ולחבק אותו .
אוווווווווופ
הלווואי וזה היה נגמר אחרת הלווואי שלא הייתי עושה את הטעות שעשיתי .
אני נשארת..
כי כבר מאוחר מידי בשביל לעזוב