אאאאאאאאאאאאאאאאאאאני חושבת עלייך יותר מידיי . וזה לא טוב . . לא טוב בכלל .
למה הוא לא עוננננה ?!
יצא שבת מזמממממן !
בבית כנסת הוא כבר לא #
גם בבית הוא לא עוננהה ...
איייייייך אני שוננננננננננננאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאופ
למממממממממממה ?!
למה אני נזכרת בכל זה דווקא עכשיו ?!
לממממה ?! :[
וואאי איך היינו יחד במיטה מחווובקים !
אוווווווווכ' לא להעלות זכרונות עכשיו , רק לא עכשיוו כבר החלטתי ששכחת אותו ממזמן .
הבבבבבבטטטטטטטטןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 😢
QUOTE (-ליבי- @ 28/02/2009)
אוווווווווכ' לא להעלות זכרונות עכשיו , רק לא עכשיוו כבר החלטתי ששכחת אותו ממזמן .
אני נזכרת בתקופה ההיא ובא לי לבכות :[
היה כ"כ טווווווווווווב כ"כ נהנינו להיות יחד .
עברו כבר 3 שנים ואני עד היום לא מצליחה לשכוח .
למרות שהמשכתי הלאה ...
אוווווווווווווווווופ :[
You've gone away, you don't feel me, anymore
מה קורה ליייייייייייייי ? :\
QUOTE (LiNoRaZ @ 28/02/2009) QUOTE (-ליבי- @ 28/02/2009)
אוווווווווכ' לא להעלות זכרונות עכשיו , רק לא עכשיוו כבר החלטתי ששכחת אותו ממזמן .
אני נזכרת בתקופה ההיא ובא לי לבכות :[
היה כ"כ טווווווווווווב כ"כ נהנינו להיות יחד .
עברו כבר שנתיים ואני עד היום לא מצליחה לשכוח .
למרות שהמשכתי הלאה ...
אוווווווווווווווווופ :[
...
דייייייייייייייייי כבר עם זה =[
תעזוב אותייייייייייייייייייי