חחחחחחחחחחחחחחחחח
די אני לא יכולה יותר לצחוק D:
ואייי למה הכל חוזר פתאום?
כן..גם אני מבינה איך שהגלגל מסתובב:|
חחחחחחח איזה שיטפונות ממש " נחל החלוצים " חחח
וואו איזה סרט מעצבבן הוא יפה אבל פחדתי רצח .
חשבתי רק על איזה כייף עם זה הייתה אתה עכשיו ששוכב לצידי .
הייתי ספונטנית היום..אבל לא היה הכי כיף..
סתם חזרתי מבולבלת:|
בוווווווווווווקר אווווווור .
ואעעעעייייי אין לי חשק ללמוד..
אני יעשה הכל רק לא אלמד:|
"חחחח תאמת חיפשתי אותך במקושרים ממזמן אבל לא יודע לא הצלחתי לימצוא. . "
ואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי איך עברו מאז כבר חודשיים ?
אמאל'ה כיאילו זה היה אתמול .
מה הקטע?
בעבודה כתובים עמודים כאלה והיא אמרה עמודים אחרים...מה אני עושה?
עברו כבר 3 שנים ,
פאקייינג 3 שנים - מה נסגר אייתי ?
למה אני עדיין חושבת עליו לפעמים ? :\
אויייייייייייי זה לא עושה לי טוב #
אני רוצה למווותת
נמאס לי לחיות כאן
למה נולדתי בכלל??
מה קרה כולם נזכרו בי פתאום?😁