מה אנחנו מרגישים אחד לשני ?!
QUOTE (-ליבי- @ 26/02/2009) מה אנחנו מרגישים אחד לשני ?!
..
אהההההההההההההההההההההההההההההההה זה מגרד!!!!
אוווווווף אני לא יכוה יותר...
חחחחחחחחח אני חייבת לה!
ואווווווווווווו
איזה חלוווווווום !
החלטתי שזה ניגמר ואת האמת אני מרוצה ! למרות שלפעמים אתה עדיין בראשי לפעמים .
עכשיו מתחיל משהו חדש 😊
הלוואי לא ירד מבול !!!-=\
QUOTE (טוניטה @ 27/02/2009) QUOTE (-ליבי- @ 26/02/2009) מה אנחנו מרגישים אחד לשני ?!
..
האמת אני באמת כבר לא יודעת..
אני רק שמה לב שאנחנו מנסים לפגוע אחד בשני
וזה כ"כ עצוב. ופוגע.
בתכלס אתה לא זר כי אנחנו מכירים המון שנים ,
אבל זה שלא יצצא לנו לדבר אפפעם זה כיאילו שאני לא מכירה אותך כלל .
למה רמזת לי בפעם הקודמת ולא אמרת בבירורר , זה משגעע אותי . .
אני רוצה לחזור לשלווווווווווט במצצב !!!
זה לא פיייר ,
אני שונאת שזה ככה : \
שלא ירד גשם בערב..אני רוצה לצאת..!