חחחחחחחחחחח
אני בשווווווווק .
תחרות מכשולים וכמה זה טוב
לאהוב את ההיפך
מתקרבים, מחזיקים חברים
שיתנו את הקצב
ואיפה הפסקתי לחשוב
ונתתי לרגש לברוח
כי ככה חשבתי זה טוב
שללטף זה מקצוע
ואי באסה שלא הבאתי אותה ,
דווקא היום :\
אויש
ברגעים שטוב לי אני לא יכולה לכתוב
יש לי הרגשה כזאת שמציקה לי ,
וזה לא כייפ - לא יודעת למה זה :[
אוווווווווווכ
זה כבר מתחיל לעצבן אותי העניין הזה .
למה אני שותקת ?! למה אני כ"כ טובה ? =\
למרות שנלחמתי בעצמי
מחקתי כל מה שהיה.
אולי כדי לוותר .\:
זה כבר מתחיל להימאס ,
למה קשה להבין שאני כבר מספיק גדולה ?
למה הם כ"כ קשייייייייייייייייייייייים ?!?!
כ"כ הרבה ימים עברו
מאז שנינו אחרים
ואיך שפעם לא עזבנו
היום אנחנו שני זרים
אני מתגעגעת אליך , ודיי חושבת עליך בתקופה האחרונה .
מתגעגעת ל7 חודשים האלה שעברנו ביחד . \:
אווווווווווכ זה מעצבן כ"כ .
בא לי כבר לבכות מרוב עצבים :[
וואי אני מתה מעייפות\!!!!
זה כ"כ מעייף כל הנסיע ות האלה...
יש לפחות זה נפתר=]
אווווף ע וד סיבה למה לא להצטרף=\
עאאעאעאעא קיבלתי סוף סוך צו ראשוןןןן😁
הוא בא, הוא בא, הוא בא(: