דווקא כשנדמה לי שבזמן האחרון הדברים קצת מסתדרים לי..
למה הדיכאונות האלה??
למה רע לי כל כך בלב??
"אף שמחה שבעולם לא תחייה לב שנשבר פעם אחר פעם"
מחר...יהיה טוב בע"ה..
שהמחשבות יפסיקו לרוץ,יש לי סחרחורת!
אני מתאהבת ואסוור לי בשום פנים ואופן .
למה לעזאזל אני לא שולטת על הרגשות . .?
לא רוצה=\
אוףף למה ה תמיד חייב להיות ככה?אי אפשר אחרת ?
זה ממש מוזר..
פתאום אתה מודיע הכל..שולח הודעות..
מקווה שזה כלום!
חייב להיות לזה הסבר הגיוני .
באלי אותך , באלי גם לצאת .
אני כ"כ פחדנייייייייייייייייית
היייתה לי הזמדנות לדבר ושתקתי :\
אווווווווווווווופ
"לא נשברתי כי הכל כבר מרוסק"
אמאללללללללההה 😮 😮 😮
מה עשיתייייייייייייייייייייייייייייייייי
לצאת או לא לצאת ? זאת השאלה !
איזה אירוע כייף היה😊
---
איזה צחוקים היה איתן היום אין אני חולההה עליהההן
יהיה ליגה בשבת😊😊
אהההההההההההההההה זה מג רד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחח ו אני חשבתי של א אוריד אות ה בחיים,כל עוד זה תלוי בי
אז התחילה האלרגיה הזו חחחח מה זה אומר?
אין ברירה שלב ב' בלמחוק אותי מהחיים שלי.
MCC-חחחחחחחחחחחחחחחחח אין זה גא וני!!!חצופים גנבו מאיתנו את הרעיון
וואי היה מצחיק!!!
אני כל כך לא רוצה את זה
זה חייב לקרות? אי אפשר שלא??
אוףףף למה?????????