שהשיחה לא תיגמר לעווולם .
וווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה כיף לי
כמה יפות עינייך ליבי נמשך אלייך
להיות בתוך חייך , בתוך האהבה להלהללהלהללה
וזה נוגע שאת נותרת את כולך זה משגע ..
ועכשיו אני רווווצה לבוא אלייך !!! 3>
אממא אין אין אני מאוהבת בו , כפפרה עליו ! 😁
- - -
איזה כייייייף יהיה בשבת עם השמנות 😊
כמה טוב שהכוללל שמח ומאושרר .....
רק שזה יגיע והחיים שלי יהיו ד ב ש 😁 חיחוחיחי @ (:
איך כול שיחה אתה מזכיר את זהה .?
אני יבוא אתה תראה , ויהיה כ"כ כייף ביחד 😊
טיפה סבלנוות .
אני לא יכולה יותר!!!!!!!!
זה מגרדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
חחחחחחחחחחחחח יאוווו
אין אני כזאת ט י פ ש ה
היה לי חבר אפילו לא 10 שעות ועוד איזה חבר D:
חחח ואיי זה היה פשוט קורע.
אחח' בנאדם דפוק 😂
חחחחחחחחחחחחחחח
אמא סטללללה D:
הלוואי שיהיה גשם שוטףףףףףףףף אמן
מה יהיה בנינו כברררררררררררררררררררררר ?
" נולדתי למענך ,
להרגיש את חום גופך ,
את הירח והשמש בימים הכי יפים שיש !
נולדתי למענך ,
מה אני כבר מבקקש ?!
להיות שם בשבילך ,
גם ברגעים הכי קשים שיש " [:
אניי מאוווווווווווווווהבת 3>
ואואואו
סופסופ הוא מרשה לי [=
איזה כייייייייייייייייייפ @
😊
=
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבן - אדם הזה קררררררררע אותי מצחוק היום #
מה הולך להיות שישבת D:
ענק ענק חחחח
רק חבל שהוא אשכזני 😁