אוווווווווופ
איזה באסה שהתחלתי להיזכר בזה :\
אני מתגעגעגת כ"כ
הלווואי שאני יראה אותךךך בשני .
אני מתגעגעת אליו :[
לתקופה ההיא .
לחיבוקים , לתשוקה, לאהבה המסתורית ..
דייייייייייייי 😢
תכלס אני שואלת אותך , בכללי מפריע לך הפרשי הגילאים ?
QUOTE (koka15 @ 28/02/2009) אני מטומטמת.
😢
רעע ליייי!!!😢
אוווף מה יהיה אני לא מפסיקה לגרד והתרופות האלה בכלל לא עוזרות לי
זה רק ניהיה יותר גרוע😢
ולא למדתי לבוחן הזה רק גירדתי כל היום!
והשיער שלייי חחח ל אאא אני עדיין לא מאמינה!
וגם זה עכשיו😢
אוף אני מטומטמת!
שווה לי להאמין לכול המילים היפוות ? !
רע לי כ"כ בגללו .
למה כל העבר עלה לי ככה ?
בא לי לראות אותו ולנשק אותו .
מה שעד היום לא קרה למרות כל מה שהיה בנינו :\
רע לי כ"כ בגללו .
למה כל העבר עלה לי ככה ?
בא לי לראות אותו ולנשק אותו .
מה שעד היום לא קרה למרות כל מה שהיה בנינו :\
רע לי כ"כ בגללו .
למה כל העבר עלה לי ככה ?
בא לי לראות אותו ולנשק אותו .
מה שעד היום לא קרה למרות כל מה שהיה בנינו :\
אני מקווה לא להתאכזב אם לא תשלח לי הודעה..או שתשלח מאוחר מידי..
מה אני עושה פה בכלל?
רק להרביץ הם יודעים
נמאס לי 😢