QUOTE (LiNoRaZ @ 28/02/2009) זה קורה לי רק בגלל שזה נגמר ככה .
אם זה היה נגמר אחרת כל זה לא היה קורה עכשיו ...
לא הייתי חולמת עליו בצורה כזאת :[
לא הייתי משתוקקת לראות אותו ולחבק אותו .
אוווווווווופ
הלווואי וזה היה נגמר אחרת הלווואי שלא הייתי עושה את הטעות שעשיתי .
תיארת אותי ואת המצב שלי .
מילה אחת יכולה לגרום למישהו לחייך..או לגרום לו להפסיק לעשות את זה לתמיד
כואב לי הגב ובא לי להקיא :[
אייזה כייף לשמוע את המילים החמות האלו , שפשוט בין רגע מעודדות ומחמממות לי את הלב . .
איך אמרת :" ואווו סןף סוף אני יראה אותך חבל שזה לא עכשיו "
ואייייי מחכה אמאל'ההה .
מתקרבת אליי מסתכלתת עליי ומזילה פתאום דימעה ..
לא רוצה להתעורר ולחזור למציאות
כי שם זה פשוט סיוט את גרמת לי סבל ובדידות
אני הוא זה שבקלות אליו העצב מתחבר
וחוץ ממני אין לי אף אחד אחר
לכן עוד פעם לא אכפת לי לשקר
חחחחחחח בר עכשיו אני שמה לב שהצתרפת לאתר ביומהולדת שלי חח 😊
^ חח מגניב לי וללך :]
כואב הלב.
אאאאאאאאאה הבבנתי , סופסוף מכוון כוווושר 😊
QUOTE (LiNoRaZ @ 28/02/2009) כואב לי הגב ובא לי להקיא :[
:|