😢
למה אני צריכה להיות צבועה כלפי עצמי בגללו.
אני לא יכולה יותר!!!!!
כל בן אדם שני מזכיר לי אותך:|
אני לא מבינה בכללל מזה המצב הזה . .
אנחנו בקשר ? מזה ? תסביר לי . .
אני רוצה יותר ממזה שיש עכשיו , תבין .
מחר שיעור נגיה על הבוקר 😮
איןןןן לי כוח
אני כל כך צריכה ממך חיבוק עכשיו 😢
אני שמחה על התקופה הזאת עם אמא - רק שלא פתחתי פה לשטן 😢
QUOTE (ADIDUSHIT @ 02/03/2009) אני כל כך צריכה ממך חיבוק עכשיו 😢
:|
הכל כבר מתפורר
גם אם זה ייסתדר
אין מה שיחזיר אותך אלי
תשכח מהשגרה
שעושה לך כל כך רע
לא תדע לדבר ישר אלי
😊
חיוך על הבוקר סופסופ
- 555 -
אני ר וצה רק לחבק...וזהו..
😢