אני כ"כ מצטערת על הכול 😢 אני יודעת שזה כבר מאוחר ומאוד
אבל עדיף עכשיו מאשר אף פעם .
היו לי תקופות כ"כ טובות כ"כ יפות .
עם חיוווכיייייייים מלאים בשמחה #
לאן נעלמו ?
אני כ"כ מתגעגעת לימים האללללללללללה \:
כלום לא הולך לי - פשוט כלום :|
העבודה הזאתי תקוופה באמצע שומקום .
כיאילו למה כולם אחרי פורים ואנחנו לפני ?? ראבק למה ?
איכככככככככככככככככס
לא בא ליייייייייייייי |=
איך מסירים תחתיממממממממממממממה הזאת , סיבוך מהתחת
עיניינו נישאו לשמים והרגשנו אהבה .
פאדייייייייייייייייחה אאאש .