אייייייייייייייייייייזה כייייייייייייייייייפ (:
- 555555555 -
QUOTE (-ליבי- @ 06/03/2009) איזה עצבים .
שונאת אותה!!
בא לי לשבור לה את הציפורניים האלהה..
כמה דפיקות יש בילדה אחת??
אאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאא
D:
זהו אני נדפקתי סופית חחח
איייייייזה ביצ' הבייייייץ ...
היא מסנננת 😁
ווווווווווווווווווווווווואי
יכול להיות שאני עיוורת ואני היחידה שלא רואה את זה ??
אני באמת חושבת שהיא חברה אמיתית מה שלכולן ניראה ההפך .
למה הן שוונאת אותה ?
טובב זה מוזררר ,
המצב רוחח בשמייים - סתם ככה D:
המזג אוויר הזזזזה עושה חששששקקקקקק #
קייייייייייייץ באאאאא
אעאעעאעאעעאעא חםםםםםםםםםםםםם
סופסוף הוא מצא את זה 😁
דביל 😛
אייייייייייייייייייייייייזה אווירה חבל על הזמממןןןן . .
ניראליי אני יוצאת להשתזףףףףף .
כמה וודקה אני הולכת לשתות 😮
ה' כמהשאנ י עייפה!!!
אוף לא התרמנו הרבה=\
לא נורא זה גם משהו=]
איזה כיף שהיום הזה נגמר!!!!!
עכשיו שיתקע!אין לי כוח לכלום!
מה הקשר הייתה עכשיו הזעקה?!:O
ואאאאאאי איזה כיייף היה לשמוע את הקוווווווול שלך
מאאאמי שללי 😊