כוסומו עם השולי שילשולי הזאאאאאאאאאת @
שונאת אותה .
שהפתיתים יהיו כבר מוכניייים נוווווווווו 😁
אתה לא מתקשר יום שלם ואני כבר מודאגת , כיאילו אתה מתרחק :/
אוופ אמא שלי נסעה ואני לא איתה :/ עצבייים
אעאעאעעעאעא
חרא מורה היא!!!!!!!!!!!!!
איזה יוםם נאחססס.......בעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
מרפיי הבנזוונננהה:/ 😕 😊
אויייש מה קורה לי ?!?! :[
מה נסגר עם התקופה הזאת מה ?!?!?
אייייי כוסאמאשלוו דפוקקקקק
למה הוא בא אלוהיםם למהה??
ולמה אני הלכתי?? גם כן דפוקה..
עלק 'מה אין שלום לחבר?' חבר?? עלק חברר אוווחחחח בא לי לבעוט לו בפרצוףף במיוחד כשהוא מחייך אליי...עצביםםם!!!!!!!!!
_______
שימי תבורי פשוט ע-נ-ק!!
עלק "דפוק כמו שניצל" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נשפכתייייייי 😁
אני עייפה!!
יווו אני חייבת חופש!!!!
נגמרו לי הכוחות
השלמנו :]
איזו חמודה היא שהיא פתחה את הלב ככה ...
בשביל מה אתה מתעקש בכוח לחזור לי לחיים תגיד לי?
עד שסופסוף אני לאט לאט מתחילה להוציא אותך מהראש בעזרתו אתה בא ואומר שזה כדי לעשות לך דווקא?
מי אתה בכלל? למה אתה חושב שהכל סביבך?
ואתה מדבר עליי עם אנשים שזה לעשות לך דווקא בזמן שלך יש חברה שהיא באמת הדווקא?!
שבוע אחרי שאמרת כמה אתה אוהב אותי, כמה אני מחלישה אותך, שאני פגעתי, שאני הכל,
שבוע אחרי שאני ביקשתי שרק לא תהיה איתה כי היא ניסתה להפריד בינינו שנתיים אתה איתה?!
ואני זאתי שעושה דווקא?!
כן, למרות הכאב, האכזבה, למרות שאני גם רוצה מישהו אחר אותך אני אוהבת - רק פה מותר לי להודות.
כי כלפי חוץ אתה כלום, אתה העבר.. כן, חבר שלך צודק, אם אתה רוצה אני חוזרת.
אבל לא, אני יודעת שזה לא יקרה. כי הדווקא, הדווקא של שנינו, בסוף הופכת למציאות..
אתה מכבד אותה, מעריך אותה, אכפתי כלפיה כמו שלא היית כלפיי, מתחיל לאהוב אותה אולי..
אני לא יודעת למה להאמין ולמה לא.. כי נראה כאילו שלחת את החבר לברר מה קורה מהצד שלי למרות שהוא טוען שלא.. אוף אם רק הייתי יודעת, הייתי אומרת את מה שצריך.
אם זה כי אתה רוצה- הייתי אומרת שנכון, אני אוהבת, לא מסוגלת לשכוח והאמת שאני גם לא בטוחה שרוצה.. אני עוד חיה בציפייה שתחזור, שאנחנו נחזור.
ואם זה סתם לדעת אם אני עושה לך דווקא- אז עשיתי טוב, כי מי אתה חושב שאתה? אתה לא תשחק בי, אתה לא תפגע בי. אני אוהבת, נכון. אבל זה לא נותן לך שום זכות. אני לא בובה שלך. יש לי חיים גם בלעדיך. נכון שפחות טובים, פחות שלמים. אבל כן אני מחייכת, אני מוקפת באנשים מדהימים שרק מחכים להזדמנות הזאת.. הזדמנות שאני עדיין שומרת לנו...
לא דופפק לי הלב - בלעדייך . . . 3 >
😍
הרגשה מחורבנת .
בא לי להקיא \: