תתקשר משהוווו אני רוצה רק לראות מה איתך .
התגעגעעעתי אליךך מאוווד .
זה הרגיע אותי ...
למרות שהבטחתי יותר שלא ! זה מרגיע אותי ..
ובזמן האחרון אני יותר מדי בעצבים ובלחץ :\ לא יודעת מה נסגר ,
ואני חייבת משהו להירגע !
אני מצטערת שאני עושה לך את זה מאחורי הגב .... מבטיחה שהתקופה עוברת אני מפסיקה .
סעמק איזה צבועה אני 😢 .
יאאלה כניסת שבת תכף ואני רוצה שתתקשר כבר
מה קורה לי אני לא יודעת...
מסתובבת כמו משוגעתת.. ולפתע התאהבתי....:/...
יחס גורר יחס !
אני לא מבינה את זזזזה !!!!!!!!!!
מה הוא מצפה שהוא יגיב ככה ואני אשתוק ?!?!
וואי שילמד להרסן את עצמו כועממקקק . רק עצבים הוא מביא .
😊 אבל אני תמיד נשאר אני .....
אוף, רק ביומיים האחרונים קלטתי כמה אני רחוקה מלשכוח אותה.
הכל משחק, כולם משחקים..
עושים כיף לרגע, ובשנייה שאני איתם הם מגעילים אותי.
אני רוצה להיות רק איתך, בין זרועותיך, לנשק אותך, את כל כולך.
אבל אתה שלה.. אוף אם רק הייתי יודעת מה אתה באמת מרגיש.
אבל לא.. גם שיחה לא תעזור.. אתה פגוע, רוצה לפגוע..
אני כ"כ צריכה לשכוח אותך!
אתה כל כך מגעיל אותי..
הקשר רקוב . 😢
יאווווווווווו באגי זה אחד הדברים 😛
נמאס לי מהשיחות בפאלפון על רצון לראות אחד את השני ,
הודעות על געגועים , שיחות באייסי על הפגישה הבאה . .
אני רוצה כבר לראות אותך ולהיות איתך , לחבק אותך חזק
וללחוש על הרגש המתחבא לשנינו שם עמוק בפנים , בלב !