" תגידי כי אולי שכחתי מה זה רגש
כמו שלימדת אותי - לא מרגיש אפילו יום "
😯
רוצה ת'ביייייייייייייית ,
רוצה היום בערב ..
רוצצה מחחחחחחחחחחחחחר D=
יואו איך נמאס לי להיות כאן כבר :[
" זה כואב , אבל פחות .. "
איזה יום ..
איפה נעלמה הילדה שצוחקת מחייכת ככה סתם ,
שמה זין על כולם ...
איפה היא ?
\:
אוף לפעמים הוא ממש מעצבןן
אווף איתם.
לא רוצה
אין לי ככככוווח גם כן ללמודדדד~!
כממה מבחנים
אווווף :| לא רוצה ללמודדדדדד .
יאלללה שיעבור כבר מחר , נפטר מזה...
חחחח מה הקשר גשם עכשיו 😯
אני לא מאמינה שעשיתי את זה ..
סופסוף שמתי לזה סוף.
כל כך הרבה יש לי לומר
ואז הכל יהיה בסדר
QUOTE (koka15 @ 23/03/2009) כל כך הרבה יש לי לומר
ואז הכל יהיה בסדר
מצטער על המילים המביכות והכאב,
מצטער על שהיית קרובה פגעתי בך היטב,
ולא חשוב לאן תלכי ממני אני תמיד אהיה שם בשבילך!
כולם מסתכלים אבל אף אחד לא רואה באמת,
כולם מקשיבים אבל אף אחד לא באמת שומע
יואו איזה אושרררררררררר .. 😊