'' .. אז תן לי סיבה שצריך לשכוח,
את החיוך שעל פניך, קשה לי לשתוק-
כשיש לי כל כך הרבה להגיד...''
" החיים שחלפו לי כמו סרט
סרט רע שכתבו לי במיוחד תביט זו אני ולא אחרת
שהופעת בי משהו נולד שלא תבין לא נכון
זה אתה הראשון
זה אתה ולא אחר במקומך "
" בלילות את עצובה
שוב מנגבת עוד דממעה :/ ,
לא מגלה לאף אחד מה את עוברת .."
אין לי כוחות יותר.
אני נשברת יותר מידי בזמן האחרון..
מה יהיה?:\
יש בי משהו שמח יותר טוב לי בזמן האחרון , החברות ,
ההורים , האחיות , רק אתה חסר בשביל להשלים את הפאזל של חיי .
אני לא יכולה יותר להמשיך במצב החרא הזה.
אין מקום! אפיללו אחד...
מרגישה ככה בהכל..
ואני יודעת ומודעת להכל פשוט מעלימה עיין
או שלא יודעת איך להתמודד?!!
😢
נמאס לי לשחק אותה
נמאס לי שהכל רגעי..
ובעצם , כבר לא נותרו בי כוחות להמשיך הלאה.
אני רוצה להקיא...
לא מרגישה טוב😢
אני רוצה לעוף מכאאאאאאןןןןןןןןןןן
רק שהבגרות תעבור, וננסה להתחיל תקופה חדשה.
כנראה שזה לא מספיק ..
אני . \:
ילדה אל תסתירי את הדמעות,
תני להן לזלוג מבעד לעינייך
תבכי,
הבכי משחרר את הכאב.
,,
אז למה כל הכאב הזה לא משתחרר לי כבר מהלב , למה ? 😊
חחחחחחחחחחחחחחח D:
היה מטוווורף אתמווווווווווווווול @
ענק ענק !
יאאאאאאא מה הולך להיות היום [:
מאווווושששרת [ !!!!!!! ]
-
מבאס המזג אוויר :\
הימים עוברים מבלי לשים לב ..
הזמן עף לו .
להלהלהללההלה [=
יאלה שיגייייייייייע !