ואאאאאאאאאי היום מילוי, אני צריכה ללמוד למבחן במתמטיקה,
ללמוד טקסטים ועוד ישלי ביביסיטר בלילה . . .
ה' יודע איך אני יספיק ??!
אאייזה מפפגרת יא רביייייי
שתמוות , טווב ?!?!?
=/
יאאאאאאאאאא אאלהה אייזה שווה .
איזה עייפוווווווות 😢
איזה מבחן טווב היה ברוך השםםם (:
היום קובי פרץ חחחחחח 😁
לפחות נקווה שיהיה ציון טוב , המבחן דווקא עבר סבבה .
אח אלוקים אני חייבת חייבת ציון טוב ,
משהו ציון מעל 90 שיתשכלל לפחות ואני אקבל מגן טוב בעז"ה 😊
אלללק היום קווווובי פרץץץץ (:
איזה כיףףףףף 😘
- -
איך הכול משתנה ,
אנשים משתנים ,
אני משתנה ....
כבר לא חשוב לי וכבר לא משנה לי כ"כ הרבה דברים .
^^^^^^^^ אפשר להבייין למה כולם הולכים לקוביי פרץ היום ורק אני לא ??!!
דרך אגב איפה ההופעה ?
QUOTE (-ליבי- @ 24/03/2009) ^^^^^^^^ אפשר להבייין למה כולם הולכים לקוביי פרץ היום ורק אני לא ??!!
דרך אגב איפה ההופעה ?
חחחחח כי זה בעיר שקרובה אלינו חח
זה בנתיבות (:
גם אני הייתי צריכה ללכת לקובילה פרץ חחחח
טוב נו, לפחות יש לי מגן של 90.
עוד שלושה ימים זה נגמר:]
יכול להיות שהיא רצתה שאני אבוא רק כדי לדפוק אותה?
אני מרגישה עכשיו הכי לא נעים שבעולם!!!!!
:\
אבל היה כיף!
^ תרגישי טוב בריייי 3>
-------------
אוווח הלוואי הייתי מספיק...
היה כ"כ טוב , סוף סוף אני באמת מחייכת
מיום חמישי הכל היה נראה אחרת .
הוא שינה לי את זה בשנייה , איזה מתוק הוא 😁
כבש אותי .. איזה עיניייייייים אמא ! 😊
אבל אסור לפתח ציפיות , שלא אתאכזב .
QUOTE (ADIDUSHIT @ 24/03/2009) ^ תרגישי טוב בריייי 3>
-------------
אוווח הלוואי הייתי מספיק...
תודה יפהשלי
===
רע לי .=\