מממה? מההה?
ממה הבית ספפר החמוווווווור הזה רווצה סאחטטטטטטטק?!!
מה אני חייבת לצאת?!
אני לא מביננננננה?!!!!!!!!!!!!!!!!! חארוות מפגריייייייים!
כוסאמאממא שללההם גם ככןן.....
אני ישבוווור אותתתתם
מעצצבנים! שונננאת את כולם :/
ואי .. אני ממש לא מרגישה טוב
אימאלה..כאילו מה? מה? מה????????.
מזה השריטה הזאתתתת
אלוקיםםםםם אייזה מטומממטמיםםםםם D:
אני מושעית לראשונה בחיי ,
בגלל שלא יצאתי לטיול .. טוב נו חחחחחחחח
QUOTE (רבבקה @ 25/03/2009) מממה? מההה?
ממה הבית ספפר החמוווווווור הזה רווצה סאחטטטטטטטק?!!
מה אני חייבת לצאת?!
אני לא מביננננננה?!!!!!!!!!!!!!!!!! חארוות מפגריייייייים!
כוסאמאממא שללההם גם ככןן.....
אני ישבוווור אותתתתם
מעצצבנים! שונננאת את כולם :/
אינעל רוני הדבע הזה...!!!
עלאק מנהלל..כן בטח ואני ראש הממשלהה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
😠 חחח
מה לעשות , קשה לי להאמין ..
זה נובע מהרבה דברים ..
תבין אותי \:
תגיד , כי אולי נכון
לא לפתח ציפיות ..
לא לפתח אשליות
QUOTE (koka15 @ 25/03/2009) תגיד , כי אולי נכון
לא לפתח ציפיות ..
לא לפתח אשליות
😢😢😢😢😢
מתלבטת אם לשלוח הודעה או לא .....
פפפפ 😯
כוווווווואממממאמאמא שלללל הדפווווווווווק הזההה
איין אייייין ליי כוח לככלל הסייפור הזהזה
ייאלה איתתם בטח הוא יעערב את כל מה שעשיתתיייי מתחילת שננננה
ייספר הככל יעצבבן יותתתתר
ינעלל רבאאאאאאאק
אווווווווווווווווווף /=
ווהם ר========ק מעצצצצצצצבניייים יותתתתר@!!!!!
נשבבר לי מהההההם!!!!!!
יואוווווווווווווווווווווו
זה היה מדהיייייייייים @
הרגשתי מלללכה :]
יואו .. אושר !! - 5 -
כמה זמן לא חייכתי ככה גם מבפנים ,
הכל בזכותו !! מאמי שלייייייי 😁
= =
מה עכשיו הוא נזכר שהוא לא יכול בלעדיי ? 😯
יוווואו אני לא מאמינה שעד עכשיו הייתי בבית הספר - איזה דיכאוווון .
איזה התרגשוווות מחר ההופעה , ואני לא מאמינה שרק אתמול קיבלתי את הטקסט של ההצגה
וכבר עכשיו אני יודעת בעל פה . . איזה מוכשרת & חרוצה .
אין עלייי בקטע הזה . .