לכו אתם תהיו סייעת רופא סיניים D:
סתומים
וואי אני מתה לישון ואני צריכה ללמוד
ואפ ילו לא העברתי את המחשבה על זה בראש...
מה יש להם מ ריצות מה????אני אסבול הכל לא ריצה!
הריח שלך עוד עלייייי .. 😁
אני מתגעגעת אלייייייייייייייייייייייו :-[
QUOTE (LiNoRaZ @ 26/03/2009) אני מתגעגעת אלייייייייייייייייייייייו :-[
^ גם אנייייייייייייייי 😢
למה הוא לא מגיב על זה ?
ועל כל מה שהיה ? :\
לפעמים הוא מאכככזב .
אבל אני כ"כ אווהבת אוותו 3>
תתקשר , תשלח הודעה ..
מ ש ה ו |:
אייאיאיאיאיא
טירוווווווף D=
איזה יום סטלה @
חחח איך התגעגעתי לימים האלה .
ה ת ק ב ל ת י !!!!!!!!!!!!!
מתוך 20 בנות רק 5 עלו הלאה ,
ואנננני מתוך ה5 (:
מי היה מאממממממייין #
ייייששששששששששששששש 😁
^ מזל טוב בובה , שמחה בשבילך😊
==
יואווווווווו איזה מאמי הוא ..
כפרה עליווווווווו
עברנו כבר 2 הופעות מול קהל
שהיה מעולה!!!
הבגרות מחר קטנה עלינו! (:
יאווווו עוד שבוע בגרות בתיאטרון 😮
אמאאאאאא
^^ בהצלחה מאמי (:
לי יש מחר אעאעאעעא