QUOTE (לילוווווש @ 26/03/2009) ^ מזל טוב בובה , שמחה בשבילך😊
תודה יפה שלי 😁
-
בית לבד עד מחר להלהלהללהלהלה ,
בא בטוב החרא הזה . (:
אממממממא
אנייי מתתתה מתתתתתה מתתה לסעעעעעת!
דיי אני חייבת ללכת
אבלל אין אין הםם לא יתננו לליי
במיווחד לא אחרי היווום 😢😢😢😢😢(😢
אוףף אני מתאבבבבבבבבבבבבבבבבדדדדדדדדדדת!!
נממאס מהחפיירה על הלימוודים
ווהדאגגה המחוווווורבבנת שלההם
שירפפפוו
והואא גם ככן חושב שהוא אבא שלי לעזעזעעלללל
מתתי הוא יקללווט שהוא ר-ק אבל ר--ק אחחחחיי!
מפפפגגר@
אני מקווה שהכל רק בראש שלי |:
פפפפפפפפפפ' ..
הוא לא יבין אותי!!!
וברור שהוא יגן עליה....
אבל מה שאני עברתי אף אחד מהם לא יודע
ועברתי את זה לבד...
אז אוף😢
עוווד שעתייים המופע ווואי איזה התרגשות , למרות שזאת לא הפעם הראשונה .
עדייין יש את הפרפרים בבטן לפני כול עלייה לבמה ,,
--
אני לא מבינה למה כול זה עכשיו ??
לפחווות אל תשקר . ממך לא ציפיתי לזה , אתה אדם אמין .
אני סתם נלחצת ....... # 😂
==
אוווווח מאמי ..
יא - וולי
איזה שיייייייייייייר 3>
למה אתה עושה לי את זה למה?
עלאק .. גם כן זה חושב את עצמו ...
פפפפ' .. 😠