בצהריים אני ישים
תודה על התגובות :]
הנה ההמשך שלכם.. :]
פרק 10.
..- ילדהה חכי שנייה
שמעתי מאחורי קול.
הסתובבתי וראיתי איזשהו ילד מהשכבות הבוגרות.
...- היי מה נשמע? תישמעי הביאו לי להביא לך ת'פתק הזה
אני- ממי זה?
..- חבר שלי, עובד במספרה.. קוראים לו אוראל.. מכירה?
אני- ממ כה
אמרתי והסמקתי.
..- חח טוב , תיקראי ותיכתבי על זה תשובה .. דרך אגב קוראים לי רועי.. נעים מאוד (:
אני- נעים גמלי רועי, אני מאי
רועי- אני ידועת הוא אמר לי, עשית שם תיסרוקת ממ הוא נידלק עלייך טיפה אני חושב אז הוא כתב תמכתב הזה והוא רוצה שתיכתבי תשובה ותחזירי לי מחר על הבוקר
אני- בכיף (:
לאורה- יאאפה שלי.. מי זה?
היא הסתכלה על רועי בהלם וחייכה אליו.
רועי- היי מי את?.
לאורה- לאורה.. נעים מאוד (: לא ראיתי אותך כאן..
רועי- חח גמאני, נעים מאוד
הוא אמר והביא לה נשיקה בלחי.
לאורה- יאאלה את באה?
היא פנתה אליי, חייכתי אליה והלכנו הביתה.
לאורה- איזה ילד נחמדד באמאא (:
אני- חח נכוןן..
ניכנסנו הביתה ואימא ואבא של לאורה ישבו ואכלו.
אני- טל ואיה חזרו?
אמא- עדיין לא מתוקה.. בואי שבי
אני- טוב אני שמה ת'תיק ובאה
לאורה- גמאני
היא אמרה ורצה אחריי
עלינו לחדר, זרקנו ת'תיק וירדנו שוב למטה
אימא שמה לנו בצלחת צ'יפס ושניצל וישבנו לאכול.. [=
=-=-=-=-=-=-=-=-
ישבתי מול שולחן הכתיבה, וקראתי את המכתב.
" היי מאי,
זה אני אוראל.. אממ אני מהרגע שראיתי אותך נידלקתי עלייך טיפה והייתי רוצה שנדבר מתישהו
עם תוכלי תיתקשרי אליי => 052-3749589 ( סתם פלאפון שהמצאתי.. אל תנסו חח אל תעשו לעצמכם פאדיחות אולי זה אמיתי )
הייתי שמח מאוד לקבל מימך תשובה לגבי המכתב הזה, אני ממש משתגע ואני מפחד שהתגובה שלך לא הכי טובה.
בכל זאת היו לי הרבה אכזבות בחיים ולא הייתי רוצה להיפגע שוב.. עד שהצלחתי להתאהב..
זתומרת, להידלק.
ביי ביי
נדבר (:"
הסתכלתי על המכתב בהלם!
" אלוווהים הוא כזה חמוד "
הסתובבתי וראיתי את לאורה, כל הזמן הזה היא הייתה מאחורי השמנה הזאת.
אני- טיפשהה הבהלת אותיי
לאורה- מגיע לך 😛 בואי לסרט..
אני- אין לי כוח לצאת מהבית אני רוצה לישון
אמרתי , קיפלתי תמכתב וקפצתי על המיטה שכבתי עליה ועצמתי עיניים
היא הרימה מימני תשמיכה והתחלנו מלחמת כריות חחח (:
לאורה- חנוניתת אחתתת
היא צעקה עליי ושתינו צחקנו..
שכבנו על המיטה לנוח ולאט לאט העניים נעצמו ונירדמנו עד הבוווקר (:
בבוקר...
תגיבו.. (:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש יפפפפפה=]
המשך בובה
פא'קקקק איזה יפפה את כותתבתת
מהממממם
המשךך בובה
יאאא..ממש ממש יפה, אהבתי!!!
פרק מהמם! תמשיכי הכי מהר שאת יכולה!!!
ב-3> תובלוש!!! 😂
אימא'לה כמה תגובותת
הסיפורים הקודמיםם שליי לא הגיבו להם כמעט..
וואי כנראה הסיפור ממש יפה [:
חחח עוד מעט אני ישים לכם המשך.. אני טיפה עסוקה פה.. (:
פרק מדהים תמשיכי שאת יכולה
לאב יו 3> בר
מיצטערתת שלא שמתי עד עכשיו.. הייתי עסוקה...
הנה ההמשך..
פרק 11
לאורה- בואי אנחנו ממהרותת
אני- טוב הנה אני באה 😛
אמרתי וחייכתי אליה, הלכתי למיטבח, שתיתי תשוקו שלי במהירות ואני ולאורה יצאנו.
לאורה- בואי לאוטובוס לפני שנפספס אותו בגללך
אני- טווובב..
אמרתי בחוסר חשק, הגענו לתחנה ואמרנו לחברות שלום וחיכינו איתם.
אחד האוטובוסים הגיע, לא שלנו ואני ראיתי מישו שמוכר לי .. הוא הסתכל עליי בהלם ואז האוטובוס נסע
הרגשתי כל כך מוזר.. אני זוכרת שראיתי אותו.. ואין לי מושג מתי ואיפה.
משכתי בכתפיים ולא התייחסתי יותר לקטע הזה עד שהאוטובוס הגיע.. עלינו עליו ונסענו לביצפר..
----------------------
לאורה- יואו.. מי זה הילד הזה?
אני- מי?
לאורה- זה שיושב לפנינו, אנ'לא מכירה אותו.
אני- אה זה עידו, הוא די שוויצר הייתי אומרת...
לאורה- סמכי עליי אני כבר ישנה אותו (:
היא אמרה בביטחון והלכה אליו, הסתכלתי עליהם מהצד וחייכתי.
כל כך קינאתי בה.. איך היא מצליחה להיות כזאת?
ישבתי במקום שלי והמשכתי להסתכל עליהם עד שעדן באה.
עדן- חח מה את מסתכלת עליהם כל הזמן?
אני- ממ,סתם
עדן- אל תגידי שאת אוהבת ת'שוויצר הזה
אני- חס וחלילה.. אני חושבת על מישו אחר
עדן- על..?
אני- תישמעי, אני ולאורה על היום הראשון שניפגשנו הלכנו לקנות מלאא בגדים ואז הלכתי איתה למספרה..
עדן- אווקי..
אני- ומי ששטף לי ת'שיער.. הוא ילד ממש ממש יפה קוראים לו אוראל ו.. אנ'לא יודעת .. נידלקתי עליו ואז חבר שלו הביא לי מיכתב ו..
עדן- שיואו איזה חמוד!
היא אמרה בקול פקאצי שכל כך שנאתי. עשיתי לה פרצוף והיא שתקה והמשיכה להקשיב.
אני- והוא רשם לי שהוא נידלק עליי ושהוא ישמח מאוד להיות איתי בקשר... ושניפגש מתישהו...
עדן- כיףף לך (: אני גם רוצה
אני- חח את יכולה לירצות
עדן- מגעיייללהה 😛
אני- חח טווב..
אמרתי לה ושתינו צחקנו.
לאורה- שיואו איזה חמוד באימאא שלי
אני- חחח וואלה?!
לאורה- כה, דיברנו ואני והוא החלפנו מספרי פלא' ואיסיקיו..
אני- נחמד לך (:
אמרתי ובאותו הזמן חשבתי עליו, איך בא לי שהוא יהיה בבית ספר שלנו.
ואז בדלת ראיתי את רועי, קמתי מהר והלכתי אליו
תפסתי לו ביד ולקחתי אותו לצד..
אני- הוא אמר לך משו עליי?..
רועי-..............................................
תגיבווו (:
מדהייייייייייים כרגיל =]
המשךך בובה..😛
עלילה קצת לא הגיונית אבל שיהיה המשךךךך