יאא!! פרק מהמם (כמו תמיד) את מוכשרת ברמות ! ממש ממש ממש אהבתי!
המשך דחוף!!!
ב- 3> תובלוש!!! 😁
מהממם קראתי עכשיו את כל הפרקים והצתהרתי שהגעתי לפרק האחרון ושלא רשמת עוד. מאמי תרשמי עוד ומהר אני לא יכולה לחכות ואני מרגשיה כמו איזה מסטיק שנמתח ונמתח ונמתח ועומד להקרא אז למען המסטיקים והאנושות המתוחה תרשמי את ההמשך ומהר
אני ממש ממש בדיכי עכשיו =/
סליחחה..
בערב או מחר אני ישים לכם
אני מתעצלת גם ככה ליפתוח את הוורד ולהעתיק המשך ..
יאא אל תיהי בדיכי!😢 כול יהיה טוב!
תמשיכי אך ורק שתוכלי! את כותבת מדהים! מקווה שהכול יסתדר! ב-3> תובלוש!!!
שיניתי את הפרק.
עברו לעמוד 7 בשביל ליראות אות (:
בה בייי.. 😛
מדהיםםםםם!!! פרק מעלף!! אהבתי ממש! תמשיכי דחוףףףף!!! 😂
ב- 3> תובלוושש!!!
מחר אני ישים לכם...
אין לי כוח עכשיוו אני עייפה בטירוף!!
ובנוסףף הילד שאני אוהבת משחק איתי משחקים?!.. כמה מגעיל הוא יכול להיות??! 😢
עצוב ליי... 😢
להשתזף בביצפר?? טוווב המשךךך
חח..באמת מוזר..תמשיכי כשתוכלי מאמי! פרק מעלף!!! הילד שאת אוהבת משחק איתך משחקים?! תשחקי איתו במשחק שלו, זה כמעט תמיד עובד!!!
בה בי 😂
ב- 3> תובלווששש!!!
הלוואי ויכולתי.. אני בביצפר עכשיו.. חיחיחיחי
הילד שאני שונאת איתי.. =//
והוא הפר ת'חוזה שלנו..!! הוא קילל אותי.. הומו בנזונה.. אוחח שונאת אותו..!!