איזה סיפור יפפפה,
תמשיכיייייי
מאמי מדהייייייייים! תמשיכי כשתוכליי!
ואל תיתני לו לשחק בך! אם לא תיתני לו הוא יפסיק...
בהצלחההה ואוהבת 3> מאיוששש
Nיצטערת שאני לא שמה לכם המשך... אבל יהיה מתישהו ואני צריכה ליכתוב גם פרקים חדשים ואין לי ממש זמן כי יש לי תבלוג שלי...
אין לי בעיה להביא לכם.. אולי ככה תתנו לי עצות מה לעשות עם החיים המגעילים שלי.
הנה :
אסור לפרסם אתרים כאלו מאמי.
מכיוון שאין פה מישו שמכיר אותי טוב כל כך ואני כותבת עליו דברים בבלוג אז קיבלתם אותו.
תגיבו לייי..(:
בה ביי.. ומתישהו יהיה המשך.. סורי... [=
פרקקים מדהימיםם [:
תמשיכי כשתוכללי..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך?????????????????
תמשיכייייייייייייייי!!!!!!!!!!!=[.......
פרק 12.
רועי- הוא מדבר עלייך די הרבה אפשר להגיד.
אני- נו תהיה רציני איתי לרגע.
רועי- אני רציני, שמעי יש מצב אנחנו נבוא אלייך היום?
אני- לא עזוב, פאדיחה.
אמרתי ודי התביישתי.
רועי- טוב יש מצב את מביאה תפלא' שלך?
אני- ממ טוב=/
אמרתי, הוא הביא לי דף קטן ורשמתי לו.
רועי- טוב יאללה.. ביי
הוא אמר והביא לי נשיקה קטנה בלחי.
הסמקתי חבל על הזמן.
לאורה- חח הרגת אותי מוותק, איך את מסמיקה.
אני- חח מה רע בזה?
לאורה- תתבגרי יפיופה, לא כל מי שמביא נשיקה בלחי צריך להסמיק.. זה למטרת ידידות
אני- חח טוב.. =[
אמרתי והשתנה לי הפרצוף בבת אחת.
לאורה- אל תהיי עצובה, הכל לטובה יפה שלי =]
היא אמרה וחייכה.
ישבתי במקום שלי והמשכתי להסתכל על הדלת.
הנחתי ת'ראש על השולחן וחיכיתי שיהיה צלצול, כשהיה צלצול המורה ניכנסה
התחלנו ללמוד, כל הזמן חשבתי על מה שרועי אומר לי.. על אוראל... על מה שלאורה אמרה לי.
לא הייתי מרוכזת ביכלל בשיעור.
לאורה- מאמי? מה קורה איתך?
היא לחשה לי.
אני- כלום.
לאורה- זה ביגלל מה שאמרתי?
אני- לא, זה ביגלל הכל.
לאורה- ביגלל אוראל ורועי?
אני- כה
אמרתי ועשיתי פרצוף עצוב.
..- אני מפריעה לכם לדבר אה?
הרמתי את הראש ורחל עמדה שם.
אני- מה את רוצה מימני? עזבי אותי
אמרתי, הייתי כולי בדיכאון.
רחל- עשי טובה ועופי החוצה
אני- טוב ביי
אמרתי ויצאתי החוצה, ישבתי מחוץ לכיתה.. הייתי כל כך עצובה.
ישבתי שם לכמה דקות ואז ראיתי את רועי עם כמה חברים שלו.
אני- לאן אתם הולכים?
שאלתי אותו.
רועי- למגרש חמודה, ומחר יש לך הפתעה.
אני- בקשר למה.
רועי- את כבר תראי (:
אני- טוב נוו...
אמרתי בחוסר חשק.
רועי- וואי בא לי להישאר איתך קצת, משעמם בטירוף בספורט.
אני- פעם ראשונה שאני שומעת שבן אומר את זה.
רועי- תמיד יש פעם ראשונה (: את באה לשם?
אני- לא אני נישארת פה
רועי- טוב אני כבר חוזר.
הוא אמר והלך למגרש הגדול, הוא אמר משו למורה שלו והתקרב אליי.
הוא התיישב.. לא היה לי מה להגיד לו אז שתקתי.
רועי- שמעי , מחר אוראל אולי בא.
אני- יא אתה רציני?
רועי- כה (:
אני- אבל זה אולי אני לא רוצה סתם לצפות.
רועי- הוא אמר שמחר הוא יקח חופש מהלימודים ויבוא לפה.
אני- אה ח טוב [:
אמרתי וחייכתי אליו.
כה ישבנו ודיברנו לפחות בשעתיים הראשונות.. רחל לא רצתה להכניס אותי =/
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
אני- נישבעת לך לאורה, אין לי מושג מה לעשות עם עצמי.. פעם רראשונה שאני מבולבלת בצורה שכזאת.
לאורה- תמיד יש פעם ראשונה, בואי ניכנס הביתה ואני יעזור לך לבחור בגדים למחר .. הכי פצצתים שיש.
אני- חח בשביל מה?
לאורה- אוראל בא מחר לא? אל תדאגי יהיה טוב.
היא אמרה וחייכה אליי.
היא הוציאה ת'מפתח מהתיק וניכנסנו הביתה.
הלכתי למקרר והוצאתי סיר עם פתיתים ושניצלים טעימים (:
חיממתי לי ולה והוצאתי בקבוק קולה קר מהמקרר.
לאורה- בואי נזמין סרט.
אני- איזה?
לאורה- בואי ניראה את.. קינג קונג
היא אמרה תוך כדי שהיא מעבירה ערוצים.
אני- ונאכל ביחד עם הסרט?
לאורה- בארורר =]
היא אמרה בקול פקאצי.
אני- חח טובב..
אמרתי, היא הזמינה ת'סרט ועצרה אותו
הבאתי ת'אוכל וישבנו בסלון, אכלנו וראינו ת'סרט.
=-=-=-=
אני- איזה עצובב.. =[
אמרתי וניגבתי ת'דמעה שירדה לי.
לאורה בכתה המון, זה היה אחד הסרטים הכי מרגשים שראתה כנראה.
אני- יאללה הסתיים, תירגעי ובואי לחדר.
לאורה- מה יש לעשות שם?
אני- לישון!
לאורה- טוב נו (:
היא אמרה וחייכה.
שמתי ת'כלים בכיור והלכתי לחדר.
הורדתי ת'בגדים והחלפתי לבגדים פשוטים.
ניכנסתי למיטה החמימה שלי וכך גם לאורה.
אני- לילה טוב
לאורה- איזה לילה, עוד שעתיים אנחנו קמות
אני- היית מתה
אמרתי ופיהקתי.
עצמתי ת'עיניים ונירדמתי.
שיניתי את הפרק הקודם שעשיתי..
עכשיו אנייוכל להמשיך כמו שצריך.
תהנו =]]
מהמם! לא הבנתי כל כך את הקשר לפרק הקודם, זה היה אמור להמשיך מזה שמישהו שפך עלייה מיים לא?.
אבל מדהים, אהבתי =] תמשיכי דחוף!
שיניתי אותו.
פרק 12 שונה עכשיו.. תתעלמו מהרק 12 שהיה לפני..
כילא ידעתי איך להמשיך משם חחח
ואתם רוצים הרי שאני ימשיך לא?
אז שיניתי את זה בשביל שיצא סבבה
ויש לי איזה 4 סיפורים שלמים שאני מתה לשים פה.. אבל קודם אני ישתדל לשים ת'המשכים פה
אין לי זמן לכלום!!
אה..סבבה אבל בדקתי ולא ראיתי ששינית את פרק 12...לא נורא, תמשיכי =]
פרק 13
לאורה- יאללה קומי מוותק! אנ'לא מוותרת לך
אני- אוף נו מה?
אמרתי בשקט כשעיניי עוד היו עצומות.
פתחתי אותם וראיתי אותה מסתכלת עליי ומחייכת.
אני- מה השעה?
שאלתי אותה.
לאורה- 6 בערב.
אני- כמה ישנו?
לאורה- שעתיים (:
היא אמרה וחייכה חיך ציני.
אני- לכי זדייני.
אמרתי והמשכתי לישון ..
אחרי כמה דקות הרגשתי מים קרים על הפרצוף שלי
אני- ימטומטמתתתת
אמרתי בעצבים.
אני- כוסעמק איתך
אמרתי, קמתי מהמיטה והלכתי לעבר השירותים.
היא המשיכה ליצחוק עליי.
עשיתי פיפי, שטפתי ת'פנים, סידרתי ת'שיער,התאפרתי ויצאתי לחדר להתלבש.
אני- מה אני ילבש עכשיו?
לאורה- נממ..בואי היום ניצא קצת..
אני- שאלתי אותך מה אני ילבששש
צעקתי עלייה.
היא הסתכלה עליי בהלם והתחילה לצחוק.
אני- נוו?
לאורה- ממ חצאית וגופייה
אני- לא לא, חשפני מידי..
לאורה- ג'ינס ארוך וגופייה ורודה.
אני- נשמע נחמד (:
אמרתי והוצאתי מהארון ג'ינס ארוך עם שפשופים וגופיית קשירה ורודה מהממת (:
התלבשתי מהר ושמתי מגפיים חומים יפים.
לאורה- טוב עופי אני יתלבש גם וניראה לאן נצא
אני- טובב..
אמרתי ויצאתי מהחדר, הלכתי למטבח וחיכיתי לה שם.
בנתיים, אני הכנתי לי שוקו עם קצפת ומקופלת (: בדיוק כמו שאני אוהבת.
ישבתי קצת בפינת האוכל ושתיתי לי ת'שוקו החם.
הוא כל כך הרגיע אותי באותו הזמן.
אפח'ד לא היה בבית, רק אני ולאורה.
[ את טלי ואיה אני מוציאה מהסיפור לבנתיים, הם נסעו לאילת לדוד שלהם ]
אחרי כמה דקות לאורה ירדה, היא לבשה חצאית מיני לבנה קצרצה וגופייה שחורה חשופה בגב ובחזה.
אני – את לא מגזימה קצת?
לאורה- מה קרה? מותק לי (:
אני- עם את אומרת, בואי שבי.
אמרתי לה והיא חייכה והלכה להכין גם לעצמה שוקו חם כמו שלי.
היא הכינה והתיישבה לידי.
לאורה- בואי נכיר בנים.
אני- אני רוצה את האוראל הזה.
לאורה- בואי נלך למספרה, שיראה אותך קצת.
אני- את רציניתת?
אמרתי בשמחה.
לאורה- בטח.. את באה?
אני- סיימי ת'שוקו שלך, בקושי התחלת
אמרתי וצחקתי.
לאורה- טובב..(:
היא אמרה וחייכה.
היא שתתה איתי, כשסיימנו מנו את הכוסות בכיור.
לאורה לקחה כסף ויצאנו מהבית.
המספרה הייתה במרחק 3 רחובות מהבית שלנו אז הלכנו ברגל, קצת הליכה לא תזיק.
=-=-=-=-=-
לאורה- יאללה שניכנס?
אני- אני.. אני מפחדת
לאורה- אויש תתבגרי, כולה ילד בן 17.
אני- טוב.. =[
אמרתי בעצב וניכנסנו.
לאורה- הייי (:
היא אמרה לספרית שעשתה בנתיים תיסרוקת למישהי בערך בגיל 80.
חייכתי אליה גמאני.
דפנה- אוי שלום מתוקות.. באתן להסתפר?
אני- ממ לא.
דפנה- אז?
אני- תכף תראי (:
אמרתי בביטחון והלכתי לטייל במספרה הגדולה.
עד שהתנגשתי במישו וזה היה...