1. מזל טוב מאמי
2. סיפור מהמם
3. המשך דחופיייייייי
לאב יו בר
יאא..סיפור מהמם!!!! תמשיכי דחוף!!!! 😛
מעללףףף מאמי..=]
הממששךך
דחוףף=]
מדהיייים!! וואיי קראתי ת'סיפור הזה ההזדמנות שלי להתחיל מחדש ומזה התבאסתי שאין המשך כי אהבתי ת'רעיון (: שמחה שעשית התחלה כזו =]
תמשיכי! (:
--
אם את רוצה את מוזמנת לקרוא ת'סיפורים שלי >>
"כבר לא אני" ו"מחסום אהבה" (:
מגיע לכם 2 המשכיים
אז תהנו [=
אווהבת המון ותודה על כל התגובות.. (:
פרק 7.
שחר – וואלק מה שמעתיי..
אני- מה את רוצה מימני?
קמתי ועמדתי מולה,כולי בביטחון. מה שלא קורה בדרך כלל.
שחר- חח שמעתי מנעמונת שלנו שאת פוחדת מימני ושאת מתה שאני ידרס.. זה נכון? ועוד שמעתי שאת אוהבת את חבר שלי.. רון... פייי.... תישמעי לי טוב טוב.., אל תתעסקי עם חבר שלי אחרת אני יתעסק עם האימאימא שלך.. תזהרי מימני.. אהבלה.
היא אמרה והביטה בי במבט מאיים.
לאורה- הלוו? מה קורה פה? תגידי חמודה, את לא מתביישת?..
היא הסתכלה על נעמה, ונעמה שתקה.
נעמה- אני..
לאורה- עדיף שתשתקי, כולה התרחקתם.. אז מה? למה את חייבת לספר כל מה שהיא אומרת? ועודלסבך אותה? בואננה אני במקומה הייתי מביאה לך וואחד כאפה
אני- לא אל תריבי איתה..
לאורה- מאיי שקט.. אני פותרת את העניינים.. איך קוראים לערסית הזאת?
אני- שחר..
לאורה- תקשיבי לי טוב שחר, זונה קטנה עדיף שתעופי מפה אחרת אני יעיף אותך.. לכי חפשי מטאטא.. קדימה
היא אמרה לה בביטחון ושחר הסתכלה עלייה בפחד והלכה
הרגשתי איך הדמעות מתחילות לרדת, לא האמנתי שכל זה קורה לי.. בסך הכל לא עשיתי לנעמה כלום.
היא הייתה החברה הכי טובה שלי, כל כך כאב לי.
לאורה- אין לך מה ליבכות מאמי, זה עבר.. היא לא תעשה לך כלום.
אני- תודה..
אמרתי לה.
התיישבתי שוב פעם ובדיוק היה צלצול א ניכנסנו לכיתה..
למדנו היסטוריה ולשון ואז הלכנו הביתה..
ועדיין הייתי עצובה מאוד ביגלל מה שנעמה עושה לי, היה עצוב לי שעכשיו אנחנו כמעט כמו אויבות.. זה לא היה אמור ליקרות.
ניכנסנו הביתה, אכלנו ואני? הייתי כל כך עייפה.
שכבתי על המיטה ופשוט נירדמתי (:
פרק 8.
לאורה – קומיי ידבעע
אני- לא רוצה ללכת עזבי אותי
אמרתי בעייפות, פתחתי ת'עיניים ואז ניזכרתי בהכל, איך שרבתי עם נעמה ואיך שהיא גילתה את הסוד שלי.
למרות שזה לא אמור להיות ממש סוד בכל זאת היא הייתה אמורה לישמור את זה וזהו.
כל כך לא רציתי ללכת לביצפר וליראות אותה שוב, היא פגעה בי הכי שבעולם שהבנתי שאני פשוט לא יכולה ליסלוח לה אפילו.
לאורה- נו, קומי כבר!
היא צעקה עליי, הרימה מימני תשמיכה ויצאה מהחדר.
קמתי לאט והתחלתי להתארגן.
ירדתי למטה וישבתי עם אימא וחבר שלה[ אבא של לאורה] בשולחן ושתיתי שוקו.
לאורה- הפ הפ מזה?.. מאמי בואי מהר.!
היא אמרה ומשכה אותי לחדר, ניכנסנו והיא הוציאה ג'ינס קצר וחולצה לבנה עם חרוזים זהובים כאלה.
משו יפה ביותר.. (:
לאורה- תילבשי את זה, את לא יכולה כל הזמן ללכת עם טרנינגים.. מעכשיו את אחותי הכוסית.. שום טרנינגים עשי טובה לעולם
היא אמרה,החלפתי לבגדים שהיא נתנה לי וסידרתי ת'שיער שלי שוב פעם, היא איפרה אותי וירדנו למטה.
לקחתי ת'תיק ויצאנו מהבית.
לאורה- בואי נילך ברגל, נעים בחוץ.
אני- צודקת (: בואי
אני והיא הלכנו ברגל עד לביצפר.. ובהמשך נהיה טיפה'לה יותר קריר אז מיהרנו.
הגענו לביצפר ונעמה ישבה שם לבד.. עצובה.
הסתכלתי עליה והיא עליי אבל התעלמתי מימנה והמשכתי עם לאורה לכיתה.
ניכנסנו לכיתה והמורה כבר הייתה שם, ישבה וקראה באחד הספרים.
אמרנו לה שלום ונתתי נשיקה לעדן וללימור.
התיישבתי ליד לאורה כרגיל, הוצאתי את הכל.
כל הזמן הזה הסתכלתי על הדלת, רציתי כל כך שתיכנס.. כל כך התגעגעתי לדבר איתה.
אני פשוט לא מאמינה שהיא עושה את זה.
זה הדבר הכי גועלי שהיא יכלה לעשות.
היא לא כזאת, ובחיים לא תהיה כזאת.
היא מושפעת משחר.. אני יודעת.
" תוצאי ספרי היסטוריה עמוד 100-104 בבקשה " אמרה רחל כשהיה צלצול וכולם ניכנסנו לכיתה.
כולם התלוננו וכמובן שאני אבל לא היה איכפת, כל הזמן חשבתי על נעמה והתכתבתי עם לאורה ועדן.
=-= אני רואה שאת חושבת עלייה דיי,אל תדאגי היא עוד תחזור על 4 =-=
# קשה לי, אני מיתגעגעת אליה היא הייתה החברה הכי טובה שלי #
=-= אני ידאג כבר שתשלימו, עכשיו בואי נקשיב לשיעור =-=
# טוב מאמי.תודה על הכל באמת #
היא כבר לא ענתה, היא קימטה את הפתק וזרקה לפח, ורחל הסתכלה עלייה במבט מוזר ביותר.
אלעד[ ילד מהכיתה] חח מה קרה רחל.. יוצאות לך העיניים
רחל- צא החוצה מיייייד!!
היא צעקה עליו, הוא הסתכל עלייה הוציא לה לשון כמו ילד בגן ויצא מהכיתה ..
כולם צחקו עליה והמשכנו בשיעור.
---------------------------
אני- אני כל כך מיתגעגעת אליה, תראי היא יושבת לבד.. היא לא באמת חברה של שחר.
לאורה- עזבי את תראי היא עוד תבוא לפה.
היא אמרה והסתכלה עליה ובדיוק היא הסתכלה עליי והתקדמה לעברנו....
תגיבו.. 😘
ביי יאפים שלי.. (:
יאאא..המשך ממש ממש ממש יפה!! את כותבת מדהים, תמשיכי בדחיפות למה מתחת אותו!!!!חח..
בה ביי, ליליה טוב לכווווולם!!!! 😂
מהמהמםםם =]]
אהבבבבבבבבבבבבבבתייי :>
הממשששךךך דחוף..
מדהיםםםםםםםם וסורי שזה קצת בדיליי אבל מזל טובבבב מאמייי=]
תמשיכיי כשאת יכולללללללללה😊
אופי הגבנו לך מלא, תמשיכי בבקשה בבקשה בבקשה!!!!!😢
אני 'צה המשכי!!!
חח..את כותבת ממש יפה ואני ממש ממש ממש מחקה להמשך!!! תמשיכי ברגע שתוכלי 😂
ב- 3> תובלוש!!! 😁
הנה ההמשך שלכם.. תהנו [=
פרק 9.
נעמה- אמ.. מאי? את יכולה לבוא שניה?
אני- כן,בואי
אמרתי לה והלכנו למקום הקבוע שלנו,ליד העצים ..
ישבנו על אחד הסלעים והיא הסתכלה עליי.. ראו עליה שהיא הייתה עצובה.
נעמה- אני מיצטערת
אני- נעמה היית אמורה לישמור על זה, זה הסוד שלי.. זה מעצבן אותי מה שעשית. אולי אני יסלח אבל בחיים לא ישכח.
נעמה- נישבעת לך אני לא התכוונתי כל כך כעסתי שהשארת אותי לבד שלא חשבתי על זה ביכלל.
אני- גם את משאירה אותי לבד, אז את רוצה שאני יגלה שאת אוהבת את רועי מי'א?
נעמה- בבקשה לא,בבקשה אל תעשי את זה. אין לך מושג איך הוא ירד עליי.
אני- לא הוא לא.! את ילדה ממש יפה ואין מצב שזה יקרה.
נעמה- טוב..
היא אמרה והשפילה את ראשה.
אני- טוב אני חוזרת לשאר.. לי ולך אין מה לדבר לפחות כמה ימים.. כשאני יחליט שאני סולחת אני ידבר איתך כבר. מבטיחה.. ביי
אמרתי לה והלכתי ללאורה ועדן.
לאורה- נו?
אני- אמרתי לה שאני יחשוב על זה ושאני ידבר איתה כבר
לאורה- אוקי מאמי
היא אמרה וחיבקה אותי ככה סתם בלי סיבה.
לאורה- אני שמחה שאת אחותי (:
אני- אני יותר תאמיני לי.. שינית את החיים שלי.
לאורה- חח באמת?
אני- באמת .. (:
היא נתנה לי נשיקה וישבנו שם עד שהיה צלצול.
חזרנו לכיתות ולמדנו ...
בסוף היום..
אני ממש ממש ממהרת
תיקראו ותגיבו!!
מקווה שאהבתם וסורי שקצר.. [=
ביו'ש
מ--ה--מ--ם
ה.מ.ש.ך.ך.ך.ך.ך
מאמי ממש יפה מזכיר לי איזשהו סרט אחד חח תמשיכי 😊
מדהיםםםםםםםםם!!!
נעמה יצאה זונההה אבל הן חברות טובותת בטוח ישלימו
המממממממשך כשאת יכולה😛