חח הכל קוורה כזה מהההר .
יפפה לאללה [:
תודה חמודות [:
הנה ההמשך שלכם... [=
פרק 4.
הוא היה אחד הילדים היפים שראיתי בחיים,
הייתי יכולה ליטבוע בעיניים הכחולות שלו.
יש לו שיער בלונדיני קוצים,גוף מדהים ביותר.. לא יכולתי להפסיק להסתכל עליו.
אוראל- חח חמודה את, את באה?
אני- אה? אמ כה בטח
אמרתי והלכתי אחריו.
ישבתי על הכיסא והזזתי את הראש אחורה, הוא פתח את המים והתחיל לחפוף את הראש שלי
המים היו חמימים ונעימים, עצמתי ת'עיניים ונתתי לו לחפוף בשקט
אוראל- זהו סיימתי
הוא אמר סיים לשטוף לי ת'שיער
הוא אסף ת'שיער במגבת ואני הלכתי.
הספרית- בואי חמודה, שבי כאן.
היא אמר והצביעה על כיסא, התיישבתי כמו ילדה טובה והיא התחילה לספר אותי, דירגה לי ת'שיער ובסוף עשתה לי פן.
הספרית- רוצה שנעשה לך גם גבות? את חייבת דחוף
אני- מה? לא זה כואב
הספרית- סמכי עליי.
היא אמרה והלכה להביא פינצטה
היא התחילה להוציא לי ת'שערות ואני צעקתי כל פעם שהוציאה שערה 😁
הספרית- זהו סיימנו, פתחי עיניים ותיראי את התסרוקת שלך
הסתכלתי במראה והייתי המומה..
השיער שלי היה חלק, הגבות היו נקיות ומסודרות
הייתי כל כך יפה.
חיפשתי את לאורה במבט שלי וראיתי אותה יושבת על כיסא וקוראת עיתון.
אני- לאורה תראי, נכון שאני מדהימה?
היא הסתכלה עליי וקמה מהר.
לאורה- יואו את מושלמת, מחר את באה איתי לביצפר וכולם יראו את המראה המחודש שלך.
אני- יואו ממש תודה.
אמרתי לה , קמתי מהכיסא וחיבקתי אותה.
היא הביאה לי נשיקה והיא הלכה לשלם לספרית, הביאה גם לה נשיקה ויצאנו.
הגענו הביתה וכשניכנסנו כולם הסתכלו עליי.
אמא- חח לאורה שינתה אותך אה?
אני- כה :]
אמרתי וחייכתי.
אני ולאורה עלינו לחדר,היא עזרה לי לארגן ת'מחברות שלי שיהיו מסודרות כמו שלה ותיכננו איזה בגד אני ילבש מחר.
כל כך אהבתי אותה, היא האחות שתמיד חלמתי שיהיה לי.
לאורה- אני עייפה, אני הולכת לישון טיפה.
אני- כה גמאני.
אמרתי ושתינו נירדמנו ביחד במיטה שלי.
באמת הכל קורה מהר..ות'אמת די צפווי חח 😁
אאבל ממש יפה
תממשיכי בובה [= @
קצררר..
אבל יאאפה
המשךךך ..!
מחר בצהריים אני ישים לכם (:
תגייבו עוד קצצתתת [:
ואוווווווו הסיפור מדהים.. הלוואי עליי כזה שופינגגגגג
חחחחחחחחח אבל צריכים לשים המשכים יותר ארוכים 😁
חחחחחחח המשךך... (ושיהיה ארוווווווווווווווווווווווך)😛
שמעי.. הסיפור שלך יפה אבל הוא ממש ממש כמו -הגיע הזמן לשינוי תראי העתקתי כמה קטעים שממש אותו דבר:
" נכנסנו למספרה
"היי גלית" ליטל ניגשה לאישה הבלונדינית היפה שכנראה עבדה שם
"ליטל מה נשמע מתוקה? איך גדלת איזה יפה ..מה שלום אבא?"
"בסדר..אממ זאת אחותי החורגת , מלי " היא משכה אותי והכירה לי את גלית
"שלום " היא אמרה
"גלית אני צריכה שתסדרי לה גבות ואז כבר נדבר בקשר לתסרוקת טוב?"
"אוקיי"
"תום תחפוף לה את השער" היא ניגשה לבחור שכנראה עבד אצלה
"טוב " אמר והסתובב עליי ...
הוא היה ילד פשוט מהמםם
עיניים גדולות חומות , שחום ושיער בלונדיני כהה
גם אם את משנה את הפרטים הקטנים כמו שמות.. או כאלה התוכן הוא בכל זאת אותו דבר..
וגם זה שלשתיהן יש אחות חורגת..
זה שונה מאוווד. [:
העלילה ביכלל אחרת.. ת'התחלה עשיתי דומה חחח..
אל תדאגיי את כבר תראי שזה שונה
מחר אני שמה לכם המשך.. אני מתעצלת ליפתוח תוורד ולהעתיק חח =//
QUOTE (-נוונה- @ 07/11/2006) זה שונה מאוווד. [:
העלילה ביכלל אחרת.. ת'התחלה עשיתי דומה חחח..
אל תדאגיי את כבר תראי שזה שונה
מחר אני שמה לכם המשך.. אני מתעצלת ליפתוח תוורד ולהעתיק חח =//
נו למה להתעצל??
תשימי לנו המשךךךך 😛
יששש לך קוראת חדשה
שדורשת ה=מ=ש=ך
ממש אהבתייייי =]]
נוווווו מאמייי אמרת שיהיה הממשך היוםם =]
הנה ההמשך.. סליחה על האיחור.. =/חחח
פרק 5.
" יאאלה קומו.." צעק אח שלי מאור.
אני- אני כבר קמה
אמרתי בעודי מפהקת.
הייתי כל כך עייפה, לאורה קמה והתחילה מייד להיכנס למקלחת.
אני חיכיתי כמה דקות עד שתסיים וניכנסתי גמאני.
התקלחתי ( בלי לחפוף ת'שיער ) וכשיצאתי התחלתי להתלבש.
לאורה- בואי תילבשי את הג'ינס הזה ואת הגופייה הלבנה הזאת, אני כבר יאפר אותך.
אני- חח תודה [:
אמרתי וחייכתי, התחלתי להתלבש, סידרתי את השיער שיראה טוב .. והיא התחילה לאפר אותי
היא שמה לי עיפרון שחור,צללית ,מסקרה,סומק ורימל.
אני- את לא חושבת שזה מוגזם?
לאורה- בשבילך לא.
לא היה לי מה להגיד לה, יצאתי מהחדר והלכתי למיטבח
הכנתי לשתינו שוקו וטוסטים וחיכיתי לה ואז ניזכרתי בנעמה, שביכלל לא באתי אליה כי נירדמתי.
התקשרתי אליה בשיא המהירות
נעמה- כן?
אני- ממש מיצטערת שלא באתי אלייך, נדבר בבית ספר טוב? פשוט נירדמתי ו..
נעמה- זה בסדר, לא משנה כבר .. נדבר בבית ספר.. את באה איתי לבית ספר או שאת הולכת עם אחותך?
אני- ממ ניראלי שאיתה אבל תבואי איתנו.
נעמה- אה ממ אוקי.
היא אמרה וניתקה.
היא בחיים לא ניתקה לי בצורה שכזאת, כניראה ניגמר לה הבטריה.
לאורה- בווקר טוב יפה (:
היא אמרה וישבה לידי
התחלנו לאכול ולשתות, כשסיימנו שתפנו ת'כלים ועלינו לחדר לקחת ת'תיק ויצאנו מהבית
חיכינו לנעמה שתבוא, אחרי 20 דקות היא לא באה אז הלכנו לביצפר.
נישאר לנו עוד 5 דקות עד הצלצול אז רצנו, ניכנסנו לביצפר ואז למזכירות לישאול איזה כיתה היא ויכנסנו לכיתה שלי (:
היא הייתה בכיתה שלנו, הייתי כל כך מאושרת.. אבל הכי פחדתי מזה שירחיקו אותה מימני.. הרי יש כל כך הרבה מגעילים בעולם הזה.
כמובן שלפני שניכנסנו לכיתה אמרתי לה את כל זה, שאין לי שם חברות כמעט חוץ מנעמה והיא הבינה ואמרה שאין מצב שהם יצליחו להפריד בינינו.
ברגע שאני והיא ניכנסנו כולם הסתכלו עליי ועליה.
לאורה- שאלום אממ אני חדשה פה.. ואני אחות חורגת של מאי.. איפה אני יכולה לשבת?
הייתי בהלם, היא הייתה כל כך בוגרת יחסית לגילה ולא התביישה מאף אחד.
עשתה מה שבראש שלה.
ישר הבנתי שהיא ונעמה הולכות להיות חברות הכי טובות..
וכל כך קיוויתי לא להישאר בצד.
רחל[המורה] – תישבי ליד מאי (:
היא אמרה וחייכה אלינו.
התיישבתי במקום ולאורה לידי והיא התחילה את שיעור מתמטיקה שכמובן בכל הזמן הזה אני ולאורה צחקנו והתכתבנו ובזכותה? לימור ועדן התחילו להיות חברות טובות שלי.
הם לא נחשבות לסנוביות ולא הכי מקובלות, הם ילדות רגילות כאלה..מתלבשות יפה,משתתפות בכל המסיבות ועושות מה שבא להם.
ובעצם לא הצלחתי להכיר אותם ביכלל ביגלל שלינוי עשתה עליי חרם על תחילת השנה.. :/
בהפסקה..