אוךךך מאמי זה מושלםם אבלל.. אבלל..
די זה קצרררררררר מדי...
כל פעם שזה נגמר אני מתבאסת מחדש..
חחחחח... ה=מ=ש=ך
סיפורר מדהיםם [[:
המשךך דחוףף !
מחר המשך.. =]] תודה
חחח ומה אני יעשה?.. כל הקטע שיש איזשהו מתח בסוף...
ביגלל זה אני עושה קצר.. כי כשאני עושה ארוך אני לא יודעת מתי לעצור ואז זה לא שווה כי אין מתח..
הנה ההמשך שלכם.. [=
אני חושבת שמחר אני יפרסם עוד 2 סיפורים שלי.. שיש להם ממש הרבה פרקים..
הם יהיו ממש מושלמים .. שווה ליקרוא.
ביי ביי, תהנו.
פרק 6.
לאורה- אחלה ביצפר [=
היא אמרה לי, ללימור ולעדן .
ישבנו כולן ביחד בספסל עד ששוב פעם ניזכרתי בנעמה, כל כך נטשתי אותה מאתמול.
אני- ממ לאורה בואי איתי לחפש את נעמה, היא לא דיברה איתי כל היום.
לאורה- יאאלה בואי, עדן,לימור.. אתן באות?
עדן&לימור- בטח! (:
באנו לקום ואז ראיתי את נעמה ומסביבה כל הבנות הסנוביות מהכיתה, מה היא עושה איתן?
אני לא מאמינה שהיא פיתאום מעדיפה אותם מאשר אותי.
זה פגע בי הכי שבעולם, בזמן ששנה שלמה היא הייתה החברה הכי טובה שלי, וכל כך קיוויתי שהיא לא סיפרה לה את הסודות שלי,החלומות שלי,הפחדים שלי.
ידעתי שעם היא תגלה המצב יהיה גרוע ביותר וכל כך לא רציתי את זה, הסתכלתי עלייה בהלם ולא אמרתי כלום
ישבנו שוב פעם ולא התייחסתי אליה עד שהיא החליטה להתקרב אלינו.
נעמה- מה קורה נשמה שלי? (:
אני- ממ בסדר, מה קרה שהחלטת ללכת אליהם?
נעמה- כמו שאת עוזבת אותי והולכת לאחרות זכותי לעשות אותו דבר..
אני- אני ממש מיצטערת את יודעת שזה לא פייר מה שקורה,שזה קרה במקרה ביגלל שרק הכרתי אותה.
נעמה- לא לא זה לא ככה, את לא מיתקשרת, אפילו לא חיפשת אותי בכיתה... ואני הסתכלתי עלייך והייתי כל כך מבואסת עד שהחלטתי להתחבר למקובלות.
אני- טוב תעשי מה שבראש שלך.
לאורה- יאאלה בואו לקיוסק
שמעתי את לאורה אומרת, היא הסתכלה עליי ועל נעמה.
אני- אני באה איתך
אמרתי בשקט והלכתי איתן לקיוסק, משאירה את נעמה לבד, על הספסל.
ישבנו מסביב לאחד השולחנות ולאורה הלכה להביא לכולם פחיות קולה וקוראסונים עם שוקולד.
כשהיא חזרה אכלנו והתחלנו לדבר על השינוי שעשיתי וכל השאר.. [=
אחרי כמה דקות נעמה וכל הבנות ניכנסנו ומה שהם אמרו לי אני לא אשכח..
למה היא עושה לי את זה?
זה באמת קטע מאוד קצר.. =/ אבל תאמינו לי שמה שיהיה בהמשך ממש שווה..
אני עכשיו כותבת 7 פרקים חדשים..
שיהיה.. שלא יהיה מצב שאני יתקע ויגמרו לי הרעיונות.. כי עכשיו? יש לי מללא..
חחחחחחחחחח איזהה יאפפפפפפפה=]
מחכהה להמשכיייייייייייייייייייים😛
אני דושרת המשךךךךךךךך :]]
איזה סיפור יפהההה:]] איאיא אהבתיי
חחחח
תמישיכיי מאמוששששש
מואאאאה
אני כל כךךךךך מאושרתתתתתתתתתת
הילד שאני אוהבתתת היה איתייי
הוא התנשק איתי.. בחיים לא חשבתי שזה יהיה.. שמישו נורמלי שאני ממש רוצה יהיה איתי..
הרי אני לא כזאת יפה =/
יואוו איזה חמווד הוא.. הוא נישק אותי וחיבק אותיי יאאאאאאאאא
אני כל כך מ-א-ו-ש-ר-ת
מחר יהיה לכם המשךך
מ=ב=ט=י=ח=ה=ה=ה=ה=ה=ה.. !!
ואני קיים.. סמכו עליי..
אני פשוט מאושרת.. ואני קצת מבולבלת מכל זה..
אני מזה מקווה שזה רציני.. [=
יאאאאאאאאא אני כ"כ שמחה בשבילל יפה שליייי=]
קחייייי זמןןןןןן!!!! חחחחחחח אוהבבבבבבבבבבת ובהצלחהההה!!!
ולמי שלא יודע..
יש לי יומולדת היוםםם [=
נה נה בננה 😛
איזה כיףף ליי..
ולהיות איתו זאת המתנהה הכי הכי יאפפפה !! (: