בובות שלי;] אני אוהבת אותתכןןןןןןןןןן
ואאייייי איזה מסכנה היא! 😢
יאא איזה 2 פרקים נדיריםםםםםם! פשוט שלמות!=]]]]
תמשיכו דחוףףףףףףףףף!!!!!! 😂
בובהה שליי המשךך ייאפפהההה
לאבת'ךך מלא מלאאאא
אורטי עכשיו תורך לדפוק המשך ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נשמווווווווווווווות אוהבאותכן מלא😘
כנסו אלי 306095173 אני צריכה לדבר איתכן עם כולכן😘
איזה מגעיל הוא....=\
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
יאאאאאאאאאאאאאא 😢
מסכנים שנייההם !!
צ'וצ'י? לאב יו בייבי 😊
אני עושה המשךך עכישו עוד מעט יפרסםם מואהה ענקיתת
אווף ..שמעתי את הפלא התחננתי שזה יהיה הוא ראיתי על הצג -רועיקוש- לענות לא לענות לענות לא לענות?@
עניתי...
אני: הלו
רועי: מה המצב כפרה?
אני: בסדר מה כבר יכול להיות
רועי: מה את נשמעת מבאוסה
אני: סתם נו אין לי כוח לדבר ביי
ונתקתי ...
כן אני יודעת שזה לא הכל באשמתו אבל הוא הגורם העיקרי
הכל בגללו.. בגלל שהוא כל הזמן ניסה הוא יודע שזה מזכיר לי את העבר הוא פשוט יודע את זה
נשכבתי על המיטה התכסיתי בשמיכה ופשוט רציתי שהיום הזה יעלם לי מהחיים
למחרת אמא באה להעיר אותי
אמא: אושרת קומי כמה את יכולה לישון כבר מאתמול
אני: אמא דיי עזבי אותי לישון אין לי חשק לכלום דיי .. אמרתי בקול חלש פגיע ובלי חשק
אמא לא התעקשה היא ראתה שמשהו קורה לי אז השאירה אותי לישון
התעוררתי שוב בשעה 10
קמתי מהמיטה שטפתי פנים והסתכלתי במראה
הסתכלתי וראיתי מישהי שהגעילה אותי שהתנשקה עם מישהו שעה אחרי ששכבה עם חבר שלה !
יותר נכון חבר לשעבר
הורדתי את הראש והלכתי לסלון
שכבתי שם וחשבתי על כל מה שקרה כ"כ רציתי שזה יהיה חלום אבל ידעתי שזה ממש לא ככה
שכבתי בסלון מקובצת כאילו נכנסתי תוך בועה משלי
ובכיתי פשוט בכיתי חשבתי על ליאור איך זה להיות בלעדיו ועל התאונה שהוא עבר
השיחה שלנו הדהדה לי בראש כל פעם מחד
--------------------------------------------------------------------------------------
ליאור:כן אושרת אני רוצה הפסקה
אני:ליאורי אתה רציני?
ליאור:אל תקראי לי ליאורי ורציני מאוד
אני:אבל למה?
ליאור:כי ניראלי שיהיה לך יותר נחמד עם רועי
אני:מה אתה מדבר שטויות
ליאור:שטויות$?@ הנשיקה של אתמול הייתה שטויות ?
אני:ראית?
ליאור:זה לא חשוב עכשיו
אני:ליאור מי אמר לך?
ליאור:אני אני שחכתי אצלך את המחזיק הקוף וחזרתי לקחת אותו וראיתי את שתייכם
אני:אבל אבל ..אתה לא מבין הוא נישק אותי
ליאור:ואת ממש שיתפת פעולה..אושרת לכי מיפה את מגעילה אותי את קולטת שעה לפני שכבנו
אני:ליאור
ליאור:שום ליאור לכי אושרת בבקשה את סתם עושה לי כואב
אני:;/
--------------------------------------------------------------------------------------
כל הזמן נזכרתי בזה שהוא אמר שאני מגעילה אותו
האמת נגעלתי מעצמי
ככה שכבתי שם הרבה זמן
כי איציק חזר מהבצפר
הוא שם את התיק בחדר ובא למטבח לקח לשתות ואז לסלון
איציק ראה אותי וכמעט נחנק מהשתייה
איציק: תגידי את נורמאליתת חשבתי שאין אפ'חד בבית נבהלתי ידפוקהה
אני:סליחה
וחזרתי למחשבות שלי
איציק הסתכל עליי ואמר לי לשבת
התיישבתי הוא שם ת'כוס על השולחן והסתכל עליי
איציק: תגידי מה יש לך ? קדימה שפכי
אני: כלום איציק
איציק: אני מספר לך הכל .. זה קשור לליאור נכון?
אני: כן אמרתי בלחש והדמעות התחילו לזלוג על לחיי
איציק מה את בוכה לי פהה נגבי ת'תדמעותת מה קרהה?
אני: נפרדנו זהו דיי
איציק: למה נפרדתם?
אני: סתם נו מזה משנה עזוב אותי
וחזרתי לשכב על הספה
איציק התחיל להתעצבן הושיב אותי בחזרה
איציק: אני ידע בכל מקרה קדימה שפכי
אני: בגלל רועי .. הת..אופפ כלוםם
איצקי: ממהה?! התנשקתםם ?
לא עניתי השפלתי את הראש והמשכתי לבכות
איציק:למה התנשקתם אושרתת מה את דפוקה?!
אני: עזוב אותיי דיי מספיק לי מה שליאור אמר ליי דיי צעקתי עליו ובאתי ללכת לחדר
איציק קם אחרי ותפס אותי לפני שנכנסתי לחדר
הוא חיבק אותי חיבוק שהייתי זקוקה לו
איציק: טוב דיי אל תבכיי יאללה לא רוצה לראות את אחותי בוכה
אני: אני אוהבתת אותו איציק אני אוהבת את ליאור
איציק: אני יודע והוא אוהב אותך תני לו זמן אל תדאגי הכל הסתדר
--------------------------------------------------------------------------
בנתיים אצל רועי
התוכנית שלי מגלגלת יותר טוב ממה שציפיתי
ליאור ואושרת נפרדו ועכשיו אני נכנס לתמונהה
אחח כמה שהילדה הזאת תסבול
אבל אני צריך לעשות משהו שליאור לא יפריע לי כי הוא בטוח יהרוס לי איך שהו
כן אני כבר יודע מה לעשותת !!
----------------------------------------------------------------------------
-אצל ליאור-
טוב ליאור אתה משתחרר היום אל תתאמץ יותר מידי שלא תעשה נזק לרגל וליד שלך
אני: אין בעיה
הלכתי לכיוון היציאה עם אמא נכנסו לאוטו ונסענו הביתה כל הדרך חשבתי על אושרת
ועל מה שראיתי שחזרתי לקחת את המחזיק שלי
יצאתי מהאוטו בקושי הולך אמא ואבא עזרו לי ללכת לחדר שלי
נכנסתי וסגרתי את הדלת
רציתי שהכל יעלם שמה שראיתי אתמול לא יהיה
כ"כ כעסתי על אושרת ועם רועי עוד יותר הוא בכל זאת חבר שלי גם אם לא כזה טוב אבל עדיין
הנשיקה שהיית לי אתמול עם אוסנת הייתה סתם רק כדי ל..
אמא: יש לך אורח ליאור
אני: תכניסי אותו
ראיתי בפתח הדלת את רועי
הוא עמד שם היה לו חיוך על הפנים
רציתי רק לקום ולפוצץ אותו מכותת אבל לא יכולתי
רועי נכנס לחדר
רועי: מה המצב גבר?
אני:.....
וואייייייייייי
שונאת ת'רועי הזה..
המשך מאמיי..