יאווווווווווווו
אימלההההההההההההההההה
המשך 😮
שבת שלום אורטלי וחנצ'וק 😊
שלומיתי שבת שלום חמודה (:
אווווווווווווווווווווויייייייייייייייייייייי 😮
זה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם עכשיו אני יכולה להיות בשקט
איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו חנצוקה תקשיבי לי טוב כי את הולכת להמשיך ובגדוללל את הסיפוררררר ועוד היוםםםםםם
חולה עלייך אורטי
חח אושררררר כמה כמה כמהה אני אוהבתת אותךךך ?!
הההההההההררררבבבבבבבבהה!!
מואהה שבת שלוםם לכולןן אוהבת אותכןן בנותת
מדהים 😛
מחכה להמשך (:
שבת שלום יפותיי 😊
מהה?
מיי זהה?
😢
המשך?
חח שבת שלום
לידורי ולירונייי איזה חמודותת אוהבת אותכןן מלאאא 😘
חנצוקה עכשיו הגיעה התור שלך להמשיך אז תפציצי אותה בהמשך ארוך
חולה עליכן אחיות שלי
מחר בעזרת השם מווה אין לי מצב רוח בשיט..
ליאן ראתה אותי ורצה אלי
ליאן:אושרת אושרת מה קרה?
ליאן:אושרת תעני לי
אני:ליאור ליאור ליאור..
עמית ורוני ראו אותנו ואני עדיין יבשתי והן גם רצו אליי לקחתי את הפאלפון שלי חייגתי
...:מוניות הדקל שלום
אני:אני רוצה להזמין מונית
...:מאיפה?
אני:מהמעיין 10 לאסף הרופא
...:אוקי 30 יעלה אני שולח
רוני:את מוכנה להגיד כבר מה קרה?
ליאן:בואי
ליאן הושיטה לי יד וקמתי והתחלתי לגמגם אממ לי..א.ור עבר תאונה
עמית:מה איך?
אני:אני לא יודעת דיברתי עם אמא שלו היא אמרה שהוא היה שיכור בדרך לביצפר ונכנס בקיר
ליאן:אחח שיכור למה?רבתם?
אני:לא אבל אתמול הוא היה אדיש אלי רצח
רוני:הינה המונית
אני:טוב אני הולכת תגידו ללינוי שתדבר איתי ביי אוהבת אותכן.
נתתי לכל אחת נשיקה ועליתי על מונית אחרי רבע שעה הייתי שם זה לא רחוק נתתי את הכסף ונכנסתי
התקשרתי לאמא שלו היא אמרה לי שהוא איפה שטיפול נמרץ מטפלים בו אבל הוא בדר גמור
כשהגעתי ראיתי אותה את אמא של ליאור אלינור יושבת שם בכיסאות
אני:הוא בסדר?
אלינור:כן לא האמתי שתבואי
אני:למה שלא
אלינור:כי יש לך ביצפר אסור להבריז,אמא יודעת?
אני:זה לא חשוב עכשיו אני יוכל להיכנס אליו?
אלינור:כן בטח,החדר שם מימין.
הלכתי אל החדר שלו וראיתי אותו חשוב בגבס ביד וברגל ימין
אני:ליאורי מה איך זה קרה?
ליאור:בגללך
אני:מה?@! אתה מאשים אותי?
ליאור:כן חושב עלייך יותר מידי
אני:למה שתית?
ליאור:כי הרסת לי תחיים
אני:אני?
ליאור:כן אושרת אני רוצה הפסקה
אני:ליאורי אתה רציני?
ליאור:אל תקראי לי ליאורי ורציני מאוד
אני:אבל למה?
ליאור:כי ניראלי שיהיה לך יותר נחמד עם רועי
אני:מה אתה מדבר שטויות
ליאור:שטויות$?@ הנשיקה של אתמול הייתה שטויות ?
אני:ראית?
ליאור:זה לא חשוב עכשיו
אני:ליאור מי אמר לך?
ליאור:אני אני שחכתי אצלך את המחזיק הקוף וחזרתי לקחת אותו וראיתי את שתייכם
אני:אבל אבל ..אתה לא מבין הוא נישק אותי
ליאור:ואת ממש שיתפת פעולה..אושרת לכי מיפה את מגעילה אותי את קולטת שעה לפני שכבנו
אני:ליאור
ליאור:שום ליאור לכי אושרת בבקשה את סתם עושה לי כואב
אני:;/
יצאתי מהחדר שלו לא יכולתי להסתכל עליו נגעלתי מעצמי אלינור נתנה לי טרמפ כי היא הייתה צריכה ללכת הביתה לקחת משהו
נכנסתי הביתה שכבתי כמו זומבי לא עניתי לשום טאלפון רק רציתי את ליאור
בכיתי כמו ילדה קטנה שהכאיבו לה ..הלב שלי נשבר אני כל כך לא רציתי לפגוע בו
התקשרתי ללינוי
אני:לינוי בואי אלי דחוף בבקשה
לינוי:מה קרה?
אני:לינוי בואי רק
לינוי:רבע שעה אצלך
אחרי עשרים דקות לינוי באה היא הבריזה אפילו לא שמתי לב שיש ביצפר הכל ניראה לי שחור
סרט רע כמו שאומרים..
לינוי:מה קרה?
אני:ליאור גמר איתי
לינוי:מה למה? אבל הוא אוהב אותך
אני:הוא ראה אתמול אותי ואת רועי מתנשקים
לינוי:את ורועי מתנשקים#?@ מזה?
אני:אתמול הוא בא אלי אחרי שליאור היה אצלי והוא נישק אותי ולא התנגדתי נהנתי /;
לינוי:את לא נורמלית..אבל איך הוא ידע?
אני:הוא חזר לקחת משו שהוא שכח וראה אותנו מה אני עושה לינוי?
לינוי:נותנת לו זמן לא יודעת
אני:אוף הוא לא יסלח לי בחיים
לינוי:מאמי יש לך 2 אופציות או לעבור הלאה או לתת לו זמן
אני:כמה?
לינוי:כמה שהוא יצטרך
אני:ואם הוא ירצה לעבור הלאה?
לינוי:אז גמאת תהיי צריכה לעבור הלאה
שמעתי תדלת נפתחת ראיתי את איציק
איציק:מה את עושה פה? יש לך לימודים
אני:ליאור.. בבית חולים
איציק:למה?
אני:הוא עשה תאונה
איציק:באמת?אני נוסע אליו יאאלה ביי
אני:מממ טוב
איציק:את באה איתי?
אני:לא
איציק:טוב /; יאאלה ביי בנות
איציק הלך ואני נרדמתי שלינוי מחבקת אותי אפילו מתוך שינה בכיתי התעררתי מהטאלפון ראיתי על הצג רוני
אני:הלו
רוני:שמעתי מה קרה את בסדר?
אני:כן
רוני:אני רוצה להגיד לך משו אבל אל תתעצבני
אני:תגידי מאמי
רוני:שמעי הלכנו לבקר את ליאור וראיתי את אוסנת מתנשקת איתו
אני:מממממממממממממממה?
רוני:כן ואז הבנתי שאתם לא ביחד ,הוא אמר שנמאס לו להיפגע ממך
אני:מהה להיפגע ממני#?
רוני:כן הוא אמר שהכל את אשמה
אני:די נמאס לי רוני אני ידבר איתך תודה
רוני:טוב אושר שלי אם את צריכה אותי אני בפלא אוהבת אותך חיימשלי
אני:גממאני
הלכתי לשתות מים קרים להירגע קצת כמו שאומרים אבל זה בטוח לא הרגיע אותי
למה הוא ככה? אבל רק עכשיו נפרדנו הוא עושה לי בכוונה שאני יפגע אבל הוא לא ידע שחברות שלי יבואו
אולי הוא בכלל לא אוהב אותי?אבל אני נתתי לו הכל את הגוף שלי הוא הראשון שלי ברוב הדברים שעשינו ביחד
אווף ..שמעתי את הפלא התחננתי שזה יהיה הוא ראיתי על הצג -ריעוקוש- לענות לא לענות לענות לא לענות?@
עניתי...
אווווווווווווי חנצוקה פרק חזקקק
אפילו בכיתי בו ...
אמרתי כבר שאני מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה
אוווי מסכנה אושרת
אורטי דברי איתי !
וחנצוקה יהיה בסדר!
מדהיםםםםם =]
וואיייייייי הרועי הזההההההה
אני אהרוג אותווווווו
המשכייייייי 😛