אווויייייייייי איזה פרקקקק ,סאמק הוא כזה מושלםםםםםםםםםםםם..
שונאאאאאאאתתתתתתתתתתתתת את רועייי דוחההה
חולה עלייך חנצוקה שלי ....
אורטיי המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף
QUOTE (lidorushit @ 28/01/2007) רועי? 😛
מחכה להמשך יפותיי (: (:
הכל יכול לקרות;]
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) בטח זה רווווווועי [חחחח רווווועי מארץ נהדרת 😛 התמכרתי לשם הזה רווווווווווועי חח..]
המשך מאמייי..לווביו 3>
חחחחחחחח כן😁
רועי לא יוורי
QUOTE (oshritsa @ 28/01/2007) אווויייייייייי איזה פרקקקק ,סאמק הוא כזה מושלםםםםםםםםםםםם..
שונאאאאאאאתתתתתתתתתתתתת את רועייי דוחההה
חולה עלייך חנצוקה שלי ....
אורטיי המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף
איזה פירגן לפרק;]
מואה3>
יאאא איזה שלמות!!!!!😛
פרק נדיר פשוט! אהבתי!!=]
מושלמתת שליי
אין איןן פרקק יפהההה מוכשרתת
אווהבתת אותךךך מואהה
חנצוק ואורטי אני רוצה להגיד לכםם כמה דברים:
1.אם אתם עושים שהיא תסיים תקשר עם ליאור אני ברוגז לעולמים
2.אני מאוהההההההההההההההההבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה פשוט מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת ,הליאור הזה כל כך חמוד הוא מציאותי?כי אם אני רוצה אותו
3.חולה על הסיפור הזהההההההההה
4.סיפוררררר מהמםםםםםםםםםםםםםםם
5.משגעעעעעעעעעעעעעעעע
6.ושוב מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה
7.אני רוצה את ליאוררררררררררררררר
^^ זה רק מתוך צ'עמום,בננות לא להתחייס זאת פשוט השעה שאני לא שפויה חחח^^
-שושה- (כינוי חדש לי )
QUOTE (oshritsa @ 28/01/2007) חנצוק ואורטי אני רוצה להגיד לכםם כמה דברים:
1.אם אתם עושים שהיא תסיים תקשר עם ליאור אני ברוגז לעולמים
2.אני מאוהההההההההההההההההבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה פשוט מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת ,הליאור הזה כל כך חמוד הוא מציאותי?כי אם אני רוצה אותו
3.חולה על הסיפור הזהההההההההה
4.סיפוררררר מהמםםםםםםםםםםםםםםם
5.משגעעעעעעעעעעעעעעעע
6.ושוב מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה
7.אני רוצה את ליאוררררררררררררררר
^^ זה רק מתוך צ'עמום,בננות לא להתחייס זאת פשוט השעה שאני לא שפויה חחח^^
-שושה- (כינוי חדש לי )
חחחח בגלל שאני קראתי לך שושה?
QUOTE (תוביתות @ 28/01/2007) יאאא איזה שלמות!!!!!😛
פרק נדיר פשוט! אהבתי!!=]
תודה בובה בעלת לי חיוך ענקי;]]]]]]]]]]]]]]]
אורטלי אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא מלא3>
חנצוקה בצער הרב לא בגלל שאת קראת לי ככה אתמול בגלל
שחברה שלי התחילה לקרוא לי שושה אולי בגלל הכינוי שלי "אוש"
שושהההההההההההההההה
ואורטי המשךךך אחרי שאת חוזרת מהבגרות (?) היום
QUOTE (oshritsa @ 28/01/2007) חנצוק ואורטי אני רוצה להגיד לכםם כמה דברים:
1.אם אתם עושים שהיא תסיים תקשר עם ליאור אני ברוגז לעולמים
2.אני מאוהההההההההההההההההבבבבבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה פשוט מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת ,הליאור הזה כל כך חמוד הוא מציאותי?כי אם אני רוצה אותו
3.חולה על הסיפור הזהההההההההה
4.סיפוררררר מהמםםםםםםםםםםםםםםם
5.משגעעעעעעעעעעעעעעעע
6.ושוב מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפור הזה
7.אני רוצה את ליאוררררררררררררררר
^^ זה רק מתוך צ'עמום,בננות לא להתחייס זאת פשוט השעה שאני לא שפויה חחח^^
-שושה- (כינוי חדש לי )
איזהה חמודהה יואווווווווו איזהה חיוךך דפקתיי פהההה חחח
אווווווווווהבבבתתתתתתתת אותתתךךךך אושריתיי שליייייייייי מואהה
תודהה על כל התגובותת של כולןן
המשך לא נראלי שיהיה היום.. היה לי בגרות במתמטיקה היוםם הצלחתי ברוך השםם אין מתמטיקה לכל החיים אז יש מצב יהי מחר המשך אבל לא מבטיחה אל תתפסו אותי על מילה סוריי נשמותת
אוווהבתת אותכןן
QUOTE (או7טלי @ 29/01/2007) תודהה על כל התגובותת של כולןן
המשך לא נראלי שיהיה היום.. היה לי בגרות במתמטיקה היוםם הצלחתי ברוך השםם אין מתמטיקה לכל החיים אז יש מצב יהי מחר המשך אבל לא מבטיחה אל תתפסו אותי על מילה סוריי נשמותת
אוווהבתת אותכןן
מזאת אומרת אין יותר מתמטיקה?
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךך
-יסמיני:]-