QUOTE (-יסווו- @ 30/01/2007) מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
טנקיו המשך שאורטלי תרצצה😛
בבקשה תמשיכוווווווו !
😢
התמכרתי !
איזה חרמנים 😮
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח,
השלמתי כמה פרקים !
מדהימיים (:
אוהבת 3>
אורטי אם את לא יודעת אני מרוקאית ואת יודעת מה קורה למרוקאית היא פשוט מתעצבנת שאפילו היא יכולה לשבור תמחשב(חס וחלילההה בלי מחשב אין חיים חחחח)
אוחתיי אני ד-ו-ר-ש-ת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך
את רוצה שאני ישבוור תמחשב?ואז מי יגיב לסיפור שלך?מי ישגע אותך ואת חנצוקה?
אני דורשתתתתתתתתת המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
התחת שלי כבר נעשה שטוחחחחחחחחחחחחח כמו דף וזה כואפפפפפפפפפפפפפפפ .
אמרתי כבר שאני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אם לא אז שוב אני יגיד לך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך ה-מ-ש-ך
בקיצר אחרי שחפרתי וחפרתי וחפרתי וחפרתיי אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
(איזה קרציה אני)
-שושה-
חחחח אושררר הרגתת אותייי כפרונהה אני ינסה היוםם פשוט אני עסוקה בימים אלה חח
יש לי ולחבר שלי חודש וזה ולימודים ובאלגניםם
קיצרר אני ינסה היוםם אם לא מבטיחהה מבטיחה מבטיחההה מחרר
אבל אני ינסה היוםם
אוווווהבתת אותכןן ותודה שאתן ממשיכות להגיבב
אתןן פשוטט מ-ד-ה-י-מ-ו-ת
QUOTE (chen-daskal @ 29/01/2007) מזאת אומרת אין יותר מתמטיקה?
זאת אומרת שאין מתמטיקה עשיתי 3 יחידות וזהוו נגמררררר
בכיתה י' עשיתי יחידה 1 ו2 והשנה יחידה 3 חח זהוו 😛
😛 😁 😂 😊 😊 😊 😎
תשבעי לי אני לא יודעת אם אני מסיימת השנה אולי אני עושה יחידה עכשיו ושנה הבאה עוד אחת או שתייהם ביחד אבל בסוףף שנה לא עכשיו..
וומזל טובב;]
יאא אני לא מאמינה שאין המשך=[[ אוף קיוויתי לבוא למחשב אחריי יומיים שלא הייתי בו ושיהיה לי המשך של אחד הסיפורים הכי מדהימים בעולם, ואין😢
לא נורא=] אני מחכה להמשך 😂 סיפור מושללםםםם!!!!!!!😊
יאי אורטלי מזל טוווווב 😊
איך היה?
איזה חמודותת יאבאא חח כמה אני אוהבת אותכןן
והלך לי טוב חח הגישו אותי על 20 אבל זה מספיק לי שיהי לי ממוצע של 70 של כל היחידות קיצר סיימתי עם זה .. איזה כייףף !
ואני עושה עכשיו המשךך נשמותת
ותוביתווושש סוריי שאכזבתיי אותךך חח אבל עכשיו המשךך (:
סוף סוף את ממשיכההההה
התחלתי כבר להתעצבןןןןןןןןןןןן
ליאור רץ למחשב כאילו כלום לא היה סידר את מה שזז מאיתנו ופתחתי
אני:הא?
אמא: אני קוראת לכם שעה מה אתם לא שומעים?
אני: לא שמענו מה רצית?
אמא:רציתי לשאול אם אכלתם
אני: אה כן אכלנו כבר
אמא: טוב יאללה הלכתי בלי שטויות אה?!
אני: אמא היית פה בעיי
אמא חחייכה והלכה ואני סגרתי ת'דלת
ליאור נשם לרווחה איך שאומרים חח
ליאור: פיי ירד לי הלב
אני: כן אה חח
ונתתי לו נשיקה ענקיתת
ליאור: יאללה חיים שלי אני הולך אני ידבר איתך יותר מאוחר טוב אהובתי?
אני: טוב נישמתיי אוהבת אותך
ליוויתי אותו לדלת הוא נתן לי נשיקה אחרונה והכי טעימה והלך
אחרי 2 דקות דפקו בדלת
אני: אני פותחתתתת.. צעקתי
כבר חשבתי שזה ליאור שכח משהו או משהו כזה
אבל טעיתי זה היה רועי
אני: אה רועי בוא כנס
הוא נתן לי נשיקה בלחי ונכנס
רועי: מה את פה לבד?
אני: לא .. אמא בחדר שלה ואיציק בחדר שלו עושה הרבה רעש
רועי: חח בטח מנסה לסדר ת'מערכת
אני: יש מצב
רועי: תתקרבי אליי טיפה
התקרבתי אליו והלב שלי התחיל לדפוק חזק
אני: כן מה ?
רועי: רציתי לסיים את מה שהתחלתי בצהריים
והדביק לי נשיקה בפה ניסיתי להתנגד באמת שניסיתי אבל הוא תפס אותי חזק ולא נתן לי להשתחרר
בסוף נכנעתי ונסחפתי איתו לנשיקה צרפתית ארוכה
נהניתי אני מודה ..התגעגעתי לנשיקות שלו !
אבל איך שהתנתקנו היו לי ייסורי מצפון הצטערתי שנסחפתי איתו
רועי: מה את לא אומרת כלום?
אני: אה? ממ ..
רועי: מה לא היה לך כייף?
אני: רועי למה אתה עושה את זה ?! אתה יודע שיש לי חבר וזה ליאור אתה יודע את זה
רועי: מאמי אם היית רוצה היית מרחיקה אותי ולא נסחפת את לא חושבת?
באתי לענות לו אבל בדיוק איציק בא
איציק: אה אחי אתה פה? סופסוף אני שעה מנסה לסדר ת'מערכת המזדיינת הזאת
רועי: כן אחי יאללה בוא .. אושרת אני הולכת כפרה נדבר אחר כך
אני?! לא עניתי הסתכלתי עליו שהוא הולך עם איציק הם סגרו את הדלת ואני הלכתי לסלון
הוא צודק .. יכולתי לעצור אתו ולא להיסחף אופ למה אני לא עוצרת את זה למה
שאני עם ליאור הכי כייף לי בעולם ואני כ"כ אוהבת אותו
אבל שאני עם רועי אני נזכרת רק ברגעים היפים שלנו
למה אני לא נזכרת ברע למה רק בטוב אולי אני באמת עוד אוהבת אותו ?
היו לי עוד הרבה מחשבות ושאלות לגבי זה הרגשתי רע בקשר לנשיקה הזאת כ"כ רע
הרי לפני שרועי בא אני וליאור התנשקנו שכבנו נהננו אז למה אני מנשקת את רועי למה
החלטתי שזהו אני יותר לא עושה את הטעות הזאת ואני ינסה להתרחק מימנו
השעה הייתה כבר 6 ראיתי טלוייזיה והלכתי למחשב
נכנסתי לאייסי והפעם הייתי על מחובר חח סופסוף לא על אווי
שלחו לי מלא הודעות
דברתי עם רוני ולינוי וכל השאר
וככה העברתי את היום דברתי עם ליאור בפלא הוא היה כ"כ מוזר הוא תמיד אומר לי בסוף השיחה שהוא אוהב אותי אבל הפעם לא הוא היה כ"כ אדיש בטח לא היה לו מצב רוח או משהו
כבר היה 11 בלילה נכנסתי מתחת לשמיכה ושקעתי בשינה עמוקה
למחרת אמא העירה אותי קמתי התלבשתי ואז ראיתי שהיה לי הודעה בפלא מליאור
!~אושרת אני צריך לדבר איתך דחוף תחכי לי בשער בצפר בצלצול זה דחוף מאוד~!
איך שראיתי את ההודעה המחשבות הציפו אותי אולי הוא רוצה להיפרד ?! לאלאלא די אושרת
לכי לשער תחכי ותראי מה יקרה לא לחשבו על כל מיני שטויות
התארגנתי מהר ויצאתי מהבית הפעם הלכתי לבד לא רציתי ללכת עם לינוי כ"כ פחדתי היה לו פרפרים בבטן אתם מכירים את ההרגשה הזאת של האי ידיעה מה הולך לקרות הרגשה מעצבנת !
הגעתי לשער עוד 2 דקות צלצול חיכיתי בצד השער לא היה לי כוח להגיד לאנשים שלום וכל הטקס הזה של הבוקר
רציתי לראות אותו כבר
2 הדקות האלה עברו כמו נצח
היה צלצול ובדיוק היה לי טלפון
על צד היה מספר חסום
אני: הלו.. מה?! די זה לא יכול להיות נו די תגיד לי שזה לא נכון בבקשה
ניתקתי את השיחה נפלתי על הרצפה הסתכלתי לשמיים ובכיתי
בכיתי בלי קול בכיתי כ"כ .. זה לא יכול להיות לא רציתי להאמין ...בבקשה אלוהים
אני יודעת שזה קצר פשוט אין לי השראה היום חח סוריי בנות מקווה שתואהבו את מה שיש (: