יששששששששש!!!!!!!! המשך!!!! 😂
מחכה מאמי=]!
לינוי:בואי זה רוני ועמית
הלכנו כשהגענו דחפנו את כולם צידה ונכנסנו למעגל ראיתי את..
רוני ועוד שתיים מהצפוניות ראיתי שהם נותנות לה מכות והיא להן אבל הן כמעט גומרות אותה
נכנסתי מהר והעפתי אותן והם גם הרביצו לי ורוני ואני התחלנו לריב איתן מכותת
פתאום משהו העיף את זאת שרבתי איתה וראיית שזה היה רועי
הוא התחיל להרביץ להן גם ובקיצר פוצצנו אותן מכותת עד שהמנהל ראה את זה ובא להפריד
המנהל: אושרת חלפון כמובן איך לא מה יהיה איתך
אני: הבנות זונות האלה החשות האלהה הרביצו לחברה שלי מה אתה רוצה
המנהל: קודם כל תדברי יפה את לא בשוק לכו להתנקות ותבואו לחדר שלי מיד גם אתה רועי
כולנו ביחד: טוווב
התחלנו ללכת לשירותים הצפוניות עלו לשירותים אחרים משלנו חח כנראה פחדו
רוני: תודה שעזרת לי אחות שלי
אני: מה את סתומהה ברור שאני יעזור לך צריך ללמד את החשות האלה .. אמרתי בעצבים
רוני: חח כן אה איזה חמוד רועי שעזר לנו
אני: כן אה..
רוני:יאללה בואי נראה מה עם רועי מסכן
הלכנו לשירותים של הבנים הצצנו וראינו את רועי שוטף פנים
אני: רועיי
רועי: אה אושרתושש הינה את
הוא יצא מהשירותים
אני: תודה שעזרת לנו באמת
רועי: כוסאמקק אם הם יגעו בכם עוד פעם אני דוקר אותן צפוניות
אני:זהר שהמנהל לא ישמע עוד ילך למשטרה המשוגע הזה
רועי: כן אה .. יאללה בואו למנהל
הלכנו לחדר של המנהל הצפוניות כבר נכנסו אליו אז חיכנו בחוץ כמה דקות
הן יצאו מהחדר כמעט ורוני קמה עוד פעם להרביץ להן אבל רועי תפס אותה והושיב אותה בחזרה
המנהל: קדימה כנסו שלושתם בבקשה
נכנסנו והתיישבנו בכיסאות
המנהל: כן גברת חלפון מה קרה שם ? הוא הסתכל עליי רציני ועצבני
אני: באתי לבצפר ראיתי את רוני ואת הצפוניות רבות מכות אז נכנסתי עזרתי לה זהו נגמר הסיפור
המנהל: אל תדברי ככה אני אומר מתי נגמר ומה נגמר .. רוני למה רבתן מכות?
רוני: באתי לבצפר פתאום הן באות אליי אומרות לי את שרמוטה את הולכת עם חבר שלי וכל מיני כאלה ומי הם שהן יקראו לי שרמוטה אני יקבור אותן .. היא אמרה בעצבים בחיים לא ראיית אותה כ"כ עצבנית
המנהל: ואתה אדון רועי מה אתה קשור לכל זה?
רועי: אני ראיתי אתן רבות עזרתי זהו למה מה תעשה איתי עכשיו ?
המנהל: רועי אל תתחצף
רועי: יאללה מה אתה רוצה מימני מי מתחצף
המנהל: אאני משעה אותך ליום זה מה שאני רוצה מימך ואתן בנות עושות איתן סולחה ומשלימות ואתן באות במשך יומיים בשעת אפס נמצא לכן מה לעשות זה מובן?
אני+רוני: מממההה שעת אפסס השתגעתת?!
המנהל: או שגם אתן רוצות השעיה תבחרו
אני: אופפ טוב
המנהל: אתם יכולים ללכת ואתה רועי קח ת'תיק שלך ולך הביתה מחר אתה לא בא לבצפר וזה יכתב בתיק האישי שלך ותזכור שאתה עדיין על תנאי בבית הספר הזה !!
רועי: טוב טוב הלכתיי ביייייי אמר בעצביםם
יצאנו מהחדר של המנהל רועי היה עצבני כל דבר שהיה לו בדרך הוא העיף
אני: רועיי אוליי תרגעע זה לא יעזור לך
רוני: כן מאמי תרגע אני מצטערת שהסתבכת בגללנו
רועי: לא נשמות זה לא בגללכן זה בגלל המנהל המזדיין הזהה
אני: אופ מה הוא משעה אותךך כוסאמקק
רועי: טוב אני עפתי הביתה דברו איתי כבר
הוא נתן לכל אחת מאיתנו נשיקה וחיבוק אמרנו לו שוב תודה והוא הלך
רוני: איזה חמוד הואא
אני: כן הוא השתנה מאוד
----------------------------------------------------------------------
כואמקק המנהלל הזהה מה הוא משעה אותיי אופפ גם ככה אני על תנאי
אבל בסדר זה בשביל התוכנית שלי להרוס לאושרת ת'חיים
אני בטוח שזה כבר מתחיל לעבוד מה שהולך להיות להה אח אח הילדה הזאתת
-----------------------------------------------------------------------
רוני ואני לא היינו באותה כיתה היא הלכה לכיתה שלה ואני לשלי
נתתי למורה את האישור שהמנהל נתן לי וישבתי ליד לינוי אחרי 10 דקות היה צלצול
לינוי: מה המנהל אמרר?
אני: הוא השעה את רועי ואני ורוני צריכות להגיד אלעקק סליחה ולצפוניות ואנחנו יומיים מתחילות בשעת אפס אופ
לינוי: למה רוני רבה איתן בכלל?
אני: כי הן אמרו לה שהיא שרמוטה ומתעסקת עם חבר של אחת מהן משהו כזה
לינוי: בואנהה אני יפתח אותןן מה הן קוראות לה ככה
אני: אל תדאגי זה לא נגמר פה הן יקבלו את שלהן למיון אני ישלח אותן
ליאור בא אליי בהפסקה וספרתי לו מה קרה הוא שאל אם אני בסדר אמרתי שכן וסתם
הלכנו למחששה ישבנו שם לקחתי סיגריה מליאן וככה העברנו את היום
את הצפוניות לא ראינו בבצפר בטח המנהל שלח אותן הביתה
יצאתי מהבצפר עם לינוי וראיתי את רועי עם המכונית שלו
אני: מה את עושה פה ?
רועי: תודה גם אני התגעגעתי אלייך ונן לי נשיקה בלחי
אני: חח כן התגעגעתי ומה אתה עושה פה?
רועי: סתם ידעתי שאת מסיימת עכשיו אז באתי לקחת אותך
אני: אה סבבה חח לינוי בואיי
אני ולינוי נכנסו למכונית ונסענו הוא שם את לינוי בבית ועצר בבית שלי
אני: תודה מאמי לא היית צריך ושוב תודה על היום
רועי: בכייף מאמי
באתי לצאת מהמכונית שלו וללכת אבל משהו עצר אותי
הסתכלתי עליו בעיניים הוא הסתכל עליי במבט תמים כזה כ"כ אמיתי לא כמו פעם
הוא התקרב אליי לאט לאט כמעט והשפתיים שלו היו על שלי ואז..
איציק: אה אחיי מה קורההה?
התרחקתי מהר מרועי ויענו נתתי לו נשיקה על הלחי ויצאתי מהמכונית
רועי: וואלה בסדר אח שלי הם נתנו נשיקה בין חברים
אני: טוב אני הלכתי בעיי
איציק+רועי: ביי
הם נשארו לדבר ואני עליתי לבית
שמתי את התיק בחדר ושכבתי על המיטה
מה אני עושה למה אני לא עוצרת את זה ואומרת לו פשוט לא זה יכל לקרות עכשיו, כמעט והתנשקנו
אני עם ליאור למה אני עושה את זה לעצמי ולו לבנאדם שאני באמת אוהבת או שלא?
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מאוהבתתת בסיפור הזההה
אורטי יצא פרק משגע
אושריתת תודהה נשמה שלייי
אוווהבתת אותךךך הרבה הרבה
בנותת לילה טובב מתה עליכןןן 😛
מדהיםםםםםםםםםם!!
חולה על הסיפורר הזההההההה...
המשךךךך...
ליוווש תודהה כפרונייי
חנצ'וקק אוווהבתת אותךך אחותיי הדבהה 😛 מואהה
מ%ד%ה%י%ם%😛
שבת שלום יפותיי 😊
וווואאאאווווווווווווווו!...פרק כזה מושלםםם!!!! יאא שלא תבגוד בליאורי😢..
סיפור נדייררר!!!!...אהבתי ממש!
תמשיכו דחוףףף! 😂
חחח כפרווות עלייייכןן
מחר אני יעשה המשך בעזרת השם;]
המשך עכשיו בווובות;]
מקווה שתאהבו יש מידי רגשות😛
הכניסה מגיל 14😁
ראיתי שיש לי טאלפון זה היה מליאור ישר עלה על פניי חיוך
אני:אהובי;]
ליאור:נסיכתי מקורה?
אני:כלל טוב מה איתך?
ליאור:עכשיו שאני מדבר עם העולם שלי הכל מושלם
אני:קקה אני מתגעגעת
ליאור:גמאני הכי הכי ,אמר את זה בקול של ילד קטן
אני:תינוקיי שלי
ליאור:את בבית?
אני:כע הרגע הגעתי
ליאור:טובי אני מסיים עוד שעה
אני:בוא אלי אחרי זה?
ליאור:סבבה אהובה שלי אני נכנס לשיעור אז אני ידבר איתך
אני:טוב בובי תלמד טוב;]
ליאור:לא יכול חושב עלייך
אני:אח אח אח שלמווווווווות!
ליאור:כפעליייך ביוש
סגרתי את השיחה וחיוך עלה על פניי שאני עם ליאור הכל ניראה טוב מידי
הלכתי למטבח החלטתי שאני יכין לי ולליאור משו לארוחת צוהורים שיבין כמה אני אוהבת אותו
לקחתי סיר הכנסתי תפטיטים בצורה של לב בפנים שמתי על אש נמוכה ועל מחבת עשיתי שניצל טירס
שמעתי את הדלת נתרקת ראיתי את איציק מציץ
אני:ציקציק
איציק:את תקראי לי ככה בחיים
אני:אז איך קלי?
איציק:חחחח יותר גרוע
אני:זוכר שהייתי קוראת לך ככה שהייתי קטנה?
איציק:בחיים לא אשכח ואמרתי לך שאם תקראי לי ככה ליד חברים שלי אני יתן לך מכות
אני:וניראלי פעם אחת נתנת לי😢
איציק:נתתי לך מכה קטנה ואת הלכת להלשין אחותי את מלשייינה😁
אני:קלי אני לא מלשינה:S
איציק:עכשיו אני יהרוג אותך לא ירביץ לך
התחלתי לרוץ בבית והוא אחרי נפלתי על המיטה והוא עלה עלי והחזיק לי את הידיים ועשה כאילו
הוא יורק והחזיר את זה פנימה
אני:חחח לא חחח איציק אני יהרוג אותך האוכל ישרף לי
איציק:יא גמאני רעב
אני:אז לך תכין לך
איציק:את תכיני לי
אני:לא מה אני משרתת שלך?
איציק:אז אני ירק עלייך באמת
אני:טוב טוב אני יכין לך חרא קטן
הוא קם ממני אני התקדמתי לכייון הדלת הסתובבתי אליו וסיננתי קלי וברחתי מישם
שמעתי אותו צוחק ונכנס כניאה לחדר שלו ראיתי שהשניצל צת נשרף זה יהיה לאיציק
הפטיטים היו מוכנים קראתי לאיציק שיבוא לאכול ואני חיכיתי לליאור
נכנסתי לחדר שלי והתחברתי לאיסיקיו ישר על אוואי לחופרים
---------------------
לא פה!
מחכה לליאורי שלי3>
אחיות לאב אותכן עולם
קלי אתה הכי אחי😊😊😊😊😊
על הפלא
סלמא'ט
--------------------
ראיתי תאוואי של רועי הוא עשה סמיילי כניראה שיש לו קורא אוואי כי ישר הוא שלח הודעה
רועיקוש:
קופפה?#@
לא שולחת הודעה סבבה:}
-אושר-:
חחע שמןןן הרגע נכנסתי;]
רועיקוש:
וישר קוראת לי תאוואי
כבוווווווד😁
-אושר-:
נננע ראיתי מזה😛
רועיקוש:
בלללא'ט איציק הפריע לנו היום😢
-אושר-:
רוועי?@#!
דיי בבקשה
רועיקוש:
אני עושה משו?#!
-אושר-:
אתה רע😢
רועיקוש:
מאמי את עושה לך רע לא אני..
יאאלה עפפתי לאימון אולי אחרי זה אני יקפוץ
לאיציק לסדר לו משו במערכת ניראותך
-אושר-:
טובי בייוש
אני דפוקה אלוהים מזה השיחה הזאת ישר מחקתי את הסטורי שליאור במיקרא לא יראה
ראיתי היה לי הודעה ושיחה שלא נענתה
-מאמי 10 דקות אני יוצא אלייך-מליאורי;]
ושיחה שלא נענתה מלינוי
אני:כע נשמממה#?@!
לינוי:מקורה אחי?
אני:כל טוב מה איתך?
לינוי:מעולה,אני שמה אותך על רמקול רוני איתי
אני:טוב ,מקורה רונצ'ה?#@!
רוני:כל טוב מה איתך?
אני:כל טוב מה מחר הולכים לביצפר ב7?
רוני:פפחחח שילך לחפש
אני:כן הא
רוני:באמא שלי שאני רוצה שהוא יעניש אותי לא ללכת לביצפר
אני:סבבה;] נעשה את זה מתאים לי חופש ככה בטוב
רוני:אבל ירשם בתיק האישי
אני:כן טוב מקסימום
לינוי:כפעלייך כאפה אני יתן לכן ידובות
אני:שתקיXD
לינוי:נע עלייך
אני:חחח שומעות מאמי אני עפתי לליאורי הוא בדלת
רוני+לינוי:טוב דברי איתנו
הלכתי לדלת ראיתי את ליאור קפצתי עליו נתתי לו נשיקה גדולה לקחתי אותו למטבח
אני:אתה רעב?
ליאור:מת מרעב
אני:בוא הכנתי לנו לאכול
ליאור:נשמה שלי;]]]
אני:לפני זה אני רוצה משו
ליאור:מה?
אני:קייייס
ליאור:את זה ניראלי אני יכול לעשות
אני:והכי טוב שאפשר
ליאור משך אותי אליו הדביק לי נשיקה שנמשכה כמה דקות אוח הפה הזה כל פעם גורם לי מחדש
להתרגש שאני מנשקת אותו
ישבנו לאכול אחרי 20 דקות סיימנו
ליאור:פגע בי חזק
אני:האוכל?
ליאור:חבל על הזמן אבל היה ממש פצצה יש עתיד
אני:חח בלחמם שניצל תירס ולעשות פטיטים
ליאור:מלב,כע
אני:כפרע
ליאור:עכשיו מגיע לי קינוח
אני:איזה?
ליאור:נחשי
באתי לתת לליאור נשיקה וראיתי את איציק יורד אמר שלום לליאור ויצא
אני:אני מחכה לך בחדר;]
ליאור:5 דקות אני בא
אחרי 10 דקות ליאור בא
אני:מה כל כך הרבה זמן לקח לך?
ליאור:שטפתי כלים;]
אני:באמת?
ליאור:יאס
אני:אוי מי גאד למה?
ליאור:כי את הכנת אני שתפתי
אני:גאד אתה פרפקט
ליאור:את יותר
ליאור התקרב אלי בחושניות התחלנו להתנשק בפרעות נעלתי את הדלת של החדר שאפחד לא יכנס
שמנו שירים שקטים הורדתי לו תחולצה מנשקת אותו בכל הגוף הוא הוריד לי הרים אותי
המיטה שלי חורקת אז הוא שם אותי על הסיפריה שהייתי יחסית גדולה היה מקום פתחתי לו כפתור ועוד אחד
הורדתי לו תמכנס והוא גם הוריד לי בהתחלה עשינו על יבש אחרי זה כבר לשיינו ירדו התחתונים היינו כל כך חרמנים
אחד על השני הרגשתי אותו נכנס אלי נהנחתי ושמעתי אותו גם פתאום שמעתי תדלת נפתחת
ליאור תוך שניה קם מעלי לא הספיק אפילו לגמור וזה ידוע שזה מתסכל בנים לי לא היה אכפת אמרתי לו בשקט
ליאורי אל תתיחס הוא הסתכל אלי ואני חייכתי הוא עלה על הסיפרייה שאני עדיין שכבתי שם ושוב נכנס אלי ..גמרנו..
התלבשנו מהר מהר ופתחתי את המנעול בעדינות כאילו הוא לא היה סגור שמעתי בדיוק דפיקות בדלת שלי תיזמון מושלם;]
ליאור רץ למחשב כאילו כלום לא היה סידר את מה שזז מאיתנו ופתחתי
אני:הא?
רועי? 😛
מחכה להמשך יפותיי (: (:
בטח זה רווווווועי [חחחח רווווועי מארץ נהדרת 😛 התמכרתי לשם הזה רווווווווווועי חח..]
המשך מאמייי..לווביו 3>