סוף סוף המשכת פעם הבאה שאת נוטשת ככה תסיפור אני רוצחת אותך.
המשךך מהמהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם משגעעעעעעעעעעעעע,מעלףףףףףףףףףף
______@@@__________ @@@_____
____@______@______@______@___
___@_________@__@_________@__
___@___________@___________@__
____@________מאוהבת________ @___
_____@________בסיפור________@___
______ @_______הזה _______@_____
________ @_____________@_______
___________@________@_________
_____________@____@___________
_____@________
אושריתתתת אוהבתת אותךך איזהה חמודהה
תגיבו עשיתי המשך ארוךך
איזה מתח O ;
תמשיכי מהר ,
פרק יפה [:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
ספיק ויסמיןן תודהה נשמותת (:
חנצוקה אורטייי הקוראות חזרוו
זאת סיבה להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מאוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת בסיפורררר הזההההההההה
תודה כפרונהה שליי
אושריתת נשמה שלי תקטיני ת'תמונה חח זה מעצבן ת'עיניים
יאאא מדהיםםםם!!!
מעניין מה הואא עשה להההה המיאק הזה!!!
ה-מ-ש-ך!!
יאאאא אמאלאאאאאאאא! מה הבן **** הזה הולך לעשות לה?!!!
וואוו השלמתי שני פרקים, פשוט מווושלמים!!!!! ממש אהבתי =]
תמשיכו דחוףףףףףףף! ובלי ליבש הפעם למה אני במתח 😛
בה ביי 3>
_ליווש_ חח איזה חמודהה נכנסת לזה חזקק אהה מתה עלייךךך תודה נשמהה;]
תוביתוותת איזהה נשמהה יואוו חולהה עליךך תודהה כפרוניי ונשתדל לא לייבש (:
יש למהה לחכותת מבטיחההה
חנצ'וקק עשיי המשךך שאת יכולהה אוהבתת אותךך אחותייי מואהה 😛
בנות אני יעשה המשך היום אבל יותר מאוחר אוהבת😘