אני בידיוק עושה המשך יהיה לכן עוד מעט מואה;]
בנות אני מצטערת קצת נתקעתי../;
ורוצים את המחשב אז אני ימשיך בערב סוורי
בא לנשק אותי יצא שהוא נתן לי נשיקה קטנה
אבל לא הספיק יותר מיזה כי הלכתי אחורה
אני:רועי שמע לא מתאים כל הקטע הזה
רועי:סליחה טעות שלי/;
אני:זה בסדר לא קרה כלום
רועי:נכון צודקת לא קרה כלום
אני:רועי אני רוצה לחזור לכולם
רועי:לליאור
אני:גם לליאור אתה צריך להבין שאני איתו עכשיו ואני אוהבת אותו
רועי:ואותי שכחת כל כך מהר איך?
אני:לא אמרתי ששחכתי אפעם לא שחכתי
רועי:אז איך עברת פתאום איך את מסוגלת להיות איתו
אני:כי אני רוצה להיות מאושרת
רועי רוקן את הראש והמשכנו עוד דקה בלי דיבור והגענו ליאור הסתכל עלי וחייך
ליאור:אושר בואי בואי אלי
אני:כה חיימשלי ,נתתי לו נשיקה קטנה
ליאור:קרה שם משו?
אני:כלום
ליאור:בדוק?
אני:בדוק
ליאור:סומך עלייך
את האש בכלל שכחנו לא הצלחנו להשיג ככה לפחות אמרנו לא ניסינו
אבל בא חבר של איציק כניראה חדש אני לא מכירה והיה לו אש ביקשתי סיגריה ולקחתי
אחרי חצי שעה בערך שישבנו עישנו וראיתי את רועי עם פרצוף עצוב התבאסתי/;
רועי:אני ניראלי הולך
אני:למה תשאר פה מאמי
ליאור:אם הוא רוצה הוא ילך אושר מה את לוחצת עליו
אני:ליאור מה יש לך?
ליאור: כלום 😠
רועי:עזבי אושרת דבריאיתי כבר אני הלכתי
אני:טוב/; ביי מאמי
הוא אמר שלום לכולם ראו עליו שעובר עליו משהו ...
----------------------------------------
כל כך קשה לי לראות אותם ביחד את הטמבל הזה מנשק את אושרת 'אושר' אל'ק
מפגר למה אני גם מטומטמם אני לא רוצה להיות איתה מעצבן אותי הרעיון שהיא הייתה איתי
ועכשיו היא איתו כל כך עברה כל כך מהר ממני אליו מה היא לא אהבה אותי ?
הראש שלי היה בבאלגנים אני בכל זאת יש לי אליה משו אבל אני לא יהיה איתה בחיים
אני הולך להרוס לה את החיים כמו שהיא הרסה לי אני יראה לה מזה
---------------------------------------
אני:מאמי הגעתי
ליאור:טוב עולם שלי דבריאיתי
אני:אוקי לילה טוב
ליאור:לילה טוב נסיכה אוהב אותך
עליתי הביתה ראיתי את איציק ומישהי נמרחת עליו איכס מגעילה..
הייתי על המחשב רשמתי אוואי
------------------------
חזרתי....
אהובי שלי אוהבת אותך עולם שלי😘
אחיות אתן לי הכל
על הפלא
סלללמא'ט
--------------------
ראיתי שרועי מחובר שלחתי לו הודעה
אני:מאמי?
רועי:כן כפרה?
אני:שומע ,מה קרה לך היום?
רועי:סתם מצב רוח ירד
אני:למה ?
רועי:אושרת את יודעת עזבי יעבור לי
אני:/; כואב לי שאתה ככה?
רועי:אני יעבור לי אל תתאגי העיקר שאת מאושרת
אני:אתה אנושי?
רועי:למה?
אני:אתה חמוד כלכך השתנית
רועי:כן עבר לי כל השטויות שלי התבגרתי
אני:אני שמחה;]
ליאור:נסיכה?
אני:חיים שלי;]]]]]]]]]]]]]
ליאור:שומעת לא רציתי לפתוח שם מול כולם אבל לא טוב לי
אני:ממה קרה?
ליאור:כל הקטע עם רועי רואים שהוא רוצה אותך
אני:ליאור תן לי לטפל בו
ליאור:אוח אושר את כל כך תמימה הוא חרא של בנאדם
אני:הוא השתנה ליאור
ליאור:חחח אנשים כמו רועי לא משתנים אפעם
אני:תתפלא
ליאור:טב
אני:טוב
ליאור:אני לא רוצה לריב איתך אני אוהב אותך
אני:גמאני
ליאור:רק נסי להיות איתו פחות
אני:טוב קנאי אחד😁
ליאור:זה מחמאה שאחד כמוני מקנא זה לא קורה הרבה
אני:מתתלהב:S
ליאור:אוווווווווווווהב אווווווווותך
אני:😘נוני קטן של אושרת
דיברתי עם רוני לינוי ועמית ואחרי זה הלכתי לישון לא לפני שקראתי תאוואי של רועי וליאור
ליאורי אהובי בסטטוס לא נמצא:
ישן חולם על הנסיכה שלי
אושר את הכל בחיים שלי אוהב אותך
רועי:
יהיה טוב/;
אושרת תודה מאמי
כיביתי את האור ונכנסתי למיטה לפני שנרדמתי חשבתי על הכל מה שליאור אמר לי
שאנשים כמו רועי לא משתנים משו בי אמר לי שהוא צודק אבל הראש רצה לחשוב שהוא הבן אדם
הכי מדהים והוא השתנה לטובה.
קמתי בבוקר לבד מוזר הסתכלתי על השעון היה רק 7 ולא הייתי עייפה בכלל הלכתי להתקלח בדרך כלל אני לא מתקלחת
בבוקר כי אין לי זמן אבל נגיד ככה היה לי יותר מידי זמן ללכת להתקלח שמתי עלי גינס יפה חולצת ביצפר היום ליאור ואיציק
מתחילים יותר מאוחר ממני ב9 אני ב8 ורבע באסה אש חזרתי לחדר הדלקתי מוזיקה והתחלתי להתארגן שיער איפור
תיק והייתי מוכנה ראיתי הודעה מהמבהבת לי במחשב הלכתי לראות
רועיקוש:
מאמי אני מתחיל ב8 רוצה שאני יבוא לאסוף אותך
אני:
טוב מאמי אבל לינוי גם תבוא טוב?
רעיקוש:
אין בעיה תהיו ב8 ועשרה מתחת לבית שלך.
מה לעשות שאין לנו כוח ללכת את זה ברגל רבע שעה שעדיף באוטו על הבוקר חח😁
התקשרתי ללינוי היא אמרה שהיא עעוד 2 ד'ק אצלי ירדתי למעטה והיא הייתה שם חיבקתי אותה
אחרי שתי דקות גם רועי בה נכנסו לאוטו אני ישבתי מיקדימה ולינוי מאחורה
רועי:חחח סתכלו מי איתנו ברמזור
אני ולינוי הסתכלנו ראינו את המנהל שלנוXD עשינו לו שלום והוא עשה לנו חמוד צ'בי כדה
אחרי חמש דקות הגענו רועי חיבק אותנו נתן נשיקה כל אחד איחל לשני יומטוב
שעתיים של היסטוריה חפירה;/
בהפסקה אני ולינוי יצאנו מהכיתה חיפשנו את הבנות לא מצאנו ראינו חמולה של אנשים
ראיתי אחד מי"ב יושב ליד הכניסה לביצפר
אני:מזה?
...:ממכות של כמה בנות
אני:מאיפה?
...:ניראלי מהשיכבה שלך י"א וכמה מהצבונבוניות
לינוי:בואי זה רוני ועמית
הלכנו כשהגענו דחפנו את כולם צידה ונכנסנו למעגל ראיתי את..
חןןןןןןןןןןןןןןןןן
זה כ"כ יפהההההההההההה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
-יסמיני:]-
מ=ד=ה=י=ם=]
מחכה להמשך 😛
אוהבת מלא 3>
בנווווווווווווווווווות
כל כך כיף לקרוא תתגובות שלכן
אי לאב אווווותכן
QUOTE (_ליווש_ @ 22/01/2007) מווווושלם 😊
המשךךךך....
תודה בוביית
המשך שאורטלי תעשה😛
המשךך יפהה כפרוניי שלייי
יאללה תגובותתתת !
מהממממממם !!
דחוף המששך 😮
יאאא...מי זה מי זה מי זה?...
פרק מווווווושלםםםםםםםםם!!!!!! יא מוכשרות!
תמשיכו דחוףףף! =]
נשמותת אני מחכה שחנצ'וק תתחבר ואני עושה לכן המשךך אוהבתתת