המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך, המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דיי הסיפור כזה מושלם! חייבת המשך דחוף!!! =]
מווושלם!!
המשכתי עכשיו איזה 1000 פרקיםם 😛
המשךךך מאמיי..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף המשךךךךךךךךךך
נכון!!!! למה אתן לא ממשיכות?!=[
טוב תקשיבוו בנותת מחר אני בבית אנלא הולכת לבצפר כי יש לי יום חמישי מתכונת במתמטיקה
קיצרר זה לא מעניין החשוב הוא שאני בבית
אז מחר בבוקר יהיה לכם המשךך ארווךך עד כמה שאני יכולהה
ואני ממש מצטערת שאנלא ממשיכה פשוט אל הייתי כל היום בבית
אז שיהיה לילה טובב
מצטערת שאכזבתי אותכןן😢
אוווהבתת מלא מלאא
טוב אז המשך יהיה לא עכשיו מצטערת אני חייבת ללמוד למתמטיקה
אחרתת חבל עלייי
אוהבתת וסוריי (:
אורטי אל תיהיה בלחץ בלעשות המשך יותר חשוב המבחן
עוד יום לא נורא
נכון, אושריתוש צודקת! קודם לימודים אחר כך אנחנו!..
שיהיה לך בהצלחה מאמי !! =]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך???????????????
בנות המשך עכשיו לא יצא מש סורי /;
ראינו מלא ילדים באו כולם ניראו כאילו יצאו מקופסא איכס ..
רוני:חחח לייידי לא חבל לכן על הציפורניים
נופר:לא חבל לכן עוד תיק במשטרה?
רוני:פחחח תיראו מי הגיעה
אני:מיזאת דניאלה?
דניאלה:אני יש לך בעיה?
אני:מפתאום הסתובבתי לכולם צחקתי הסתובבתי דחפתי דה בוקס
בנתיים אפחד לא זז ראיתי שאיציק מחייך היא הסתכלה אלי
דניאלה:בונא את בהמה בנות לא הולכות מכות
אני:כן כבר שמעתי את זה
עמית:אושרת שכחת בנות גם לא מחרבנות
אני:שכחתי נו מה אני יעשה
דניאלה:אתן בקטע של לצחוק עלי?
אני:לא כפרה אני בקטע של לצחוק עלייך
דניאלה:פחחח למה מי את?
אני:הילדה החמודה שהרסה לך את הפנים היפות האלה ונגעתי לה בפנים
דניאלה:בונא אל תגעי בי
אני:סליחה רק אל תמשכי לי בשער אני מצטערת
לא שמתי לב דניאלה הרידה אותי מהשיער הבאתי לה בעיטה בבטן והיא התקפלה
אני:ותזכרי שעם רוני לא מתעסקים
כל החבר'ה שלי התחילו לצחוק והלכתי לכיוון השכונה
------------------------------------
ראיתי את הבת זונה הזאת הורידה את אושר שלי ונבהלתי באתי ללכת אליה
איציק עצר אותי וסינן אלי 'תן לה לעשות תעבודה לא סומך עלייה?'
חייכתי אבל פחדתי שהיא תפגע בה אם יש לה שריטה אני הורג אותה נקודה
ראיתי שהיא הסתובבה לא אחרי שהיא אמרה לה לא להתעסק עם רוני ואחריה כולנו הלכנו
רצתי אליה
אני:אושר את בסדר?
אושרת:כן מאמי תודה שאתה דואג
אני:רק אם היא הייתה נוגעת בך
אושרת:מה היית עושה אתה הומו
נתתי לה בעיטה קטנה בתחת וחיבקתי אותה מאחורה ננתי לה נשיקה
אושרת:חוצפן😛
אני:את יותר
------------------------------------
רועי רועי שמעתי מאחורי את איציק קורה לי
אני:הא אחי?
איציק:בוא אלי אני צריך להביא לך תחולצה
אני:טוב אחי באמת שנה אצלך
איציק:כיי סתם עשית שטויות
אני:חחחח,העיקר נפתר
אחרי רבע שעה הגענו לבית שלהם ראיתי את אושרת מנשקת את ליאור
ועלינו למעלה הלכתי לקחת את החולצה שלי שאצל איציק כבר כמה חודשים
של הבילבונג שקניתי ובכלל לא לבשתי ישבתי אצלו עוד רבע שעה והלכתי לא לפני
שעברתי בחדר של אושרת ראיתי שהיא על המחשב
אני:אפשר להיכנס
אושרת:רועי כן בטח כנס😊 (איזה חיוך די אסור לי)
אני:אני רוצה לדבר איתך
אושרת:חכה שניה ,היא כניראה סיימה שיחה באה לשבת לידי
אני:תיראי אני מצטער על מה שקרה עשיתי טעות ואת לא מבינה כמה אני מצטער על זה
אושרת:אין בעיה רועיקוש הכל בסדר
אני:בטוח?
אושרת:כן
אני:אז כמו שהיינו?
אושרת:ייס;]
אני:סבבה מאמי אני מרגיש מזה טוב עכשיו אני הלכתי ,נתתי לה נשיקה ויצאתי
הלכתי לכיוון הבית שלי וחייכתי עד כמה שעדיין אני אוהב אותה היא הולכת לאכול חרא ממני
אני הולך להרוס לילדה הזאת תחיים את רועי לא זורקים ובטח בטח לא שאני אוהב אותה
כל התוכנית התגלגלה לי בראש וחייכתי לעצמי מה שנקרא -הנקמה המתוקה-
-------------------------------------------
היייתי מזה עייפה נכנסתי למקלחת ואז למיטה עבר לי כל המחשבות בראש
ליאור הוא מדהים אני אוהבת אותו כל כך יש לי רגשות אליו בטירוף
ורועי כל כך שמחתי שהכל נפתר אנחנו באותה חבורה עכשיו שהוא ואיציק השלימו
הכל חזר להיות כמו תמיד ;] תקופה טובה? ככה נרדמתי.
איציק:קוווומי כבר אלוהים
אני:מה קרה?
איציק:לכי להתלבש עד חצי שעה באים לאסוף אותנו
אני:מי?
איציק:רועי
אני:סבבה אני קמה רק צא לי מיפה אני רוצה להתלבש;]
איציק:טוב אחי
קמתי ציחצחתי שיניים שתפתי פנים שיניים חזרתי לחדר שמתי מכנס שחור סקיני
חולצה ירוקה ונעליים כמו אולסטר רק עם סקוצי'ם אבל של סקטור
איפור קל רק סומק קצת ושחור בעניים לא היה לי כח עשיתי פן בפוני וקרם בשיער
זהו הייתי מוכנה שתיתי נס לקחתי את התיק הלכתי לחדר של איציק
אני:יותר כוסית מכוסית
איציק:כולה קוצים
אני:שכבר חצי שעה אתה עושה יאאלה הוא למעטה
איציק:חרטטנית
אני:לא ראיתי מהחלון😁
איציק:יאאלה ניקח את התיק ונלך
ירדנו למעטה הוא חיפש אותו
איציק:שקרנית הוא לא פה
אני:נכון,הינה הוא
איציק:בואי
נכנסנו לאוטו ואני ישבתי קדימה ורועי חייך אלי ואני אליו
הוא הגביר את המוזיקה והיה תשיר שאני מתה עליו
"לילה יורד כמו הגשם עלינו
בא ושוטף את הרחוב
רבע ירח מבטיח לשנינו
את כל הזמן לאהוב
אז בואי נשאר עד שהאור יזרח
את תאהבי אותי אני אוהב אותך
נעוף מתוך חלום לעוד חלום סוער
זה לילה מכושף אז בואי נשאר
עד אור הבוקר
העיר את עיניה בשקט עוצמת
בין האתמול למחר
גם אם הארץ כולה כבר חולמת
לנו זה לא מאוחר
אז בואי נשאר..."
אני:איך אני אוהבת את השיר הזה
רועי:גמאני😊
אני:😊
איציק:יאאאלה יאאלה סע כבר
רועי הביא גז ו...
אני:אני לא מאמינננננננננההההההה
סופסוף ((:
מדהייים 😛
שבת שלום יפותיי 😊