פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד החיים --|> תסביך אבל שורדים...

החיים --|> תסביך אבל שורדים

✍️ או7טלי 📅 31/10/2006 18:21 👁️ 20,473 צפיות 💬 888 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 37 מתוך 60
נתקעתי עם ההמשך אני מחכה שחן תתחבר ואני יפרסם המשך ארוך
מחכה 😊
נוו באמממתתתתתתתתתתת בנות תגיבו להםם .
אני רוצה המשךךך אבל עם אתן לא מגיבות הם לא ישלחו
באמא שלכן תגיבוווו
טוב אז תודה לכן שחיכיתם אני יודעת שייבשתי פשוט לא היה לי זמן
מקווה שזה יפצה ניסיתי לעשות כמה שיותר ארוך

-יום שישי –

התעוררתי ב10 וחצי כי אנחנו לא לומדים יום שישי הכי ליגהה
צחצחתי שיניים והלכתי להכין לי לשתות נס שתיתי ונכנסתי לאיסי
עשיתי אווי

-------------------------
היוםם?! בסטודיו
ליאוריי אתה החיים שליי (:
אחיות אוהבת אותכןן נודרתת
אבירםם תודה כפרה
בעיי אחי ;]
--------------------------

ראיתי ת'אווי שלינוי:
פה
מאושרתתת
אחיות אוהבתת אותכןן שמנותת (:

שלחתי לה הודעה
אני:
פה?

לינוי:
כן אחותי מה קורה?

אני:
וואלה בסדר תקשיבי..

לינוי:
אה דובה?

אני:
השגתי לנו 3 כרטיסים לי לך ולליאורר (:

לינוי:
רציניי ? איזה ליייייגה
תודה יפה שלי

אני:
בקשה אחותיי
תקשיבי אני באה אליך לקחת ת'חולצה הקשירה היפה
שקנית שבוע שעבר טוב?

לינוי:
אין בעיהה אחות שלי קיצרר נדבר כבר בעיי יפה שלי תבואי אליי ב8 ככה

אני:
טוב בעיי חיים
וסגרתי ת'חלון הודעות דברתי עם עוד כל מיני אנשים הייתי במחשב עד 12 וחצי ככה
איציק:אושרתת את בבית?
אני: כןן ידפוקק אתה לא רואה אותיי ?
הוא היה ליד הדלת חחח
איציק: אה את פהה לא ראיתי אותך מה את צועקת עליי על הבוקר
אני: כי אתה עיוור ומה בוקר כבר עוד מעט צהריים
איציק: טוב אחות יפה שליי
אני: שפוך מה אתה רוצה?
איציק: תכיני לי נס כפרה עליך
אני: טובב רק כי באליי שלא תתרגל אה
איציק: אין בעיה
והלכנו למטבח הכנתי לו נס והבאתי לי במבה יאמיי
ישבנו ראינו טלוויזיה וככה עבר לו היום
ישבנו בערב אכלנו ארוחת ערב התקלחתי והלכתי ללינוי בשעה 8
דפקתי בדלת
..: מיי?
" אני פתחיי ליי "
לינוי פתחה לי ת'דלת
לינוי: נו כנסי כבר
אני: טוב טוב מה את צועקתת ידובהה
נכנסנו לחדר שלה לקחתי את החולצה היא הראתה לי מה היא לובשת וככה סתם העברנו צחוקים
עד 9 ככה והלכתי הביתה קבענו להפגש ב10 וחצי
נכנסתי הביתה דברתי עם ליאור הוא קבע שיבוא אליי ב10 שנהיה קצת לבד
התחלתי להתארגן שמתי ת'חולצה שלינוי הביאה לי מכנס נעליים התאפרתי לי באיזי שלי
בושם עשיתי פן חלק חלק משהו יפה והיה כבר עשרה ל10 הלכתי למטבח שתיתי
וליאור דפק בלת
" ליאור כנסס "
ליאור נכנס והייתי בהלםם
הוא היה כזה כוסוןן העמיד קוצים שם חולצה וג'ינס...
ליאור: טוב מה את תסתכלי עליי ככה עוד הרבה זמן ?
אני: אתה יפה מידי היוםם לך תתחבא מתחת לכיסא לפני שיאנסו אותך
ליאור: חח מי שמדברת קומי קומי שניה
קמתי הוא לקח לי ת'יד וסובב אותי
הוא הסתכל עליי בעיניים חודרות כאלה אף פעם לא ראיתי אותו ככה
אני: איזה ריחח אמאא
הוא קירב אותי אליו ונסחפנו לנשיקה עדינה וסוחפתת .....

איציק: אהמ אהמ אני מפריעע?!
אני וליאור ישר התנתקנו
אני: מה ? לא מפתאום
איציק: חח ליאור אחי מה קורה?הם נתנו נשיקה כמו אחים כזה
ליאור: וואלה בסדר אח שליי .. ליארו היה מובך קצת חח
אני: ליאור בו נלך לחדר .. משכתי אותו לחדר
איציק: אני צריך לדבר איתך על משהו אחר כך
ליאור: טוב אחי

הלכנו לחדר סגרתי את הדלת וליאור קירב אותי אליו דוב הוא נשק לי ברכות על השפתיים
ושוב נסחפנו לנשיקה ליאור בא להוריד לי ת'חולצה אבל עצרתי אותו
ליאור: אני מצטער נסחפתי מאמי
אני: זה בסדר בוא נשים שירים במחשב
ככה העברנו את הזמן עד 10 וחצי
כולם באו היינו בשני רכבים כולם היו יפיםם מתמידד
הגענו לסטודיו
התקשרתי לאבירם
טו טווו טווו
אבירם: אה אושרתושש
אני: אבירם אני בחוץ כפרה
אבירם: אני כבר יוצא חכי שניה
אני: טוב מחכה בעיי

תוך שניה ראיתי את אבירם אמרנו לו שלום כי אנחנו כבר מכירים אותו כמעט תמיד אנחנו לוקחים מימנו
כרטיסים קיצרר
הוא נתן לנו כרטיסים היו מלא מלא אנשים רק אחרי איזה שעה נכנסו
ראינו כמה אנשים מוכרים אמרנו שלום והמשכנו
היינו 10 אנשים התפצלנו חלק הלכנו לרקוד חלק לחברים וכל מיני
אני וליאור הלכנו לרחבת הריקודים והתחלנו לרקוד ביחד
התנשקנו והיה כ"כ כייף ככה רקדנו והזמן עבר מהרר מאודד
ישבנו בכורסאות שהיו שם שמתי על ליאור ת'ראש
הלב שלו דפק מהר מאוד לחשתי לו
אני: ליאור מה קרה הלב שלך דופק מהר כ"כ?
ליאור: מימך
אני: חח חיים שלי אתהה
ליאור: בואי לפהה קטנה שלי
התנשקנו היה לי צמרמורות כאלה אף פעם לא הרגשתי את זה
ככה המשכנו הלכנו לרקוד ראיתי את לינוי רוקדת עם מישהו שנראה חמוד הם החליפו איסי או משהו כזה
שמחתי בשבילה שהיא ממשיכה למרות שאיציק נפרד מימנה
ליאור רצה שנצא קצת לשאוף אוויר הלכנו החוצה הסתובבנו בקרבת מקום
ליאור: אושר שלי?
אני: אה ליאורי שלי ?
ליאור: עצרי שניה
ליאור ואני עצרנו הוא הסתכל עלי שוב במבט החודר הזה
אני: קרה משהו?
ליאור: לא .. אני פשוט אוהב אותךך כ"כ
אני: גם אני אוהבת אותך נשמה שלי
חיבקתי אותו חזק חזק כאילו שלא יברח לי כ"כ אהבתי אותו
אני: קר לי
ליאור: בואי אני יחמם אותךך חיימשלי
הוא חיבק אותי אליו וזה היה כ"כ נעים
ליאור: באלך עוד להשאר יפה שלי?
אני: ממ באלך?
ליאור: לא ממש באלי להיות איתך קצת לבד
אני: ממ אין לי בעיה
ליאור: רוצה נלך אליי הביתה מאמי?
אני: יאללה
ליאור: סבבה חכי אני יזמין מונית ונלך
אני: טוב אני ישלח ללינוי הודעה שהלכנו שלא ידאגו
שלחתי הודעה ללינוי שאני וליאור הלכנו וליאור בנתיים הזמין מונית ותוך דקה היא הגיעה
נכנסו למונית והגענו מהר מאוד לבית של ליאור הוא שילם לנהג ונכנסנו לבית שלו
ליאור: בואי אין אפ'חד בבית
אני: איפה כולם?
ליאור: אצל סבתא שלי
הוא הוביל אותי לחדר שלו
ליאור: קר לי בואי מתחת לשמיכה כפרה
אני: יאללה גם לי קרר
נכנסנו מתחת לשמיכה וסתם דברנו ואז נוצרה בייננו שתיקה
ליאור התקרב אליי ונישק אותי
הוא שיגע אותי עם הנשיקות שלו
הוא נשק אותי בצאוור והוריד לי לאט לאט את החולצה
הרגשתי בטוחה איתו זאת הייתה פעם ראשונה שלי שאני חושפת בפני מישהו ככה את הגוף שלי
הורדתי לו את החולצה
כל נגיעה שלו העבירה בי צמרמורת
ליאור: אני אוהבת אותך אושרת
אני: ואני אוהבת אותך נשמה שלי
הסתכלנו אחד לשני בעיניים הוא נשק אותי בבטן
וככה נסחפנו ושכבנוו זאת הייתה פעם ראשונה שלי ואני לא ישכח אות בחיים חשבתי לעצמי
ונרדמנו מחובקים
התעוררתי בבוקר פתחתי את העיניים ולא היה אף אחד בחדר
קמתי מהמיטה שמתי עליי חולצה של ליאור ובוקסר
אני: ליאור.. ליאווררר צעקתי בכל הבית
פתאום ראיתי אותוו .. לא האמנתיי ...
אווווחתייייייייייי מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם משגעעעעעע
אחחח איזה חמודייי ליאוריייייייייייייי
יאפה שלי עשית את זה הכי יפה בעולם;]
אווהבתאותך
אושריתתתת תודה אחותייייי היפההההה ;]
חנצ'וקקק אווווהבתת אותךך הכי בעולםם תודה (:

תגיבוו נשמותת אוווהבתת אותכןן
מדהים [:
תמשיכו ..
מ=ד=ה=י=ם=((:
מ=ה=מ=ם!

המשך דחחחחחוווווף !
התגעגעתי לסיפור רצצח 😊
;] נשמותת שלי המשך יהיה מחרר או היום מאווחחחר...1
ללמרות שאין לי זמן בגרוש מחר ווגם היום לא כזהה אבל בישבילכןןןןןןן הכל😘
יאאאא...פרק מהמם!...אהבתי ממש! סיפור מוווושלם!
תמשיכו הכי דחוף בעולם! 😊
חמווודה;]
לאב יו
ספיר לידור שלומית תוביתות תודהה חמודותת אוהבתת אותכןן
בנות המשך יהיה יותר מאוחר ככה ב5 אני יתחיל לרשום כי אני שומרת על אחיין שלי אבל זה לא צריך להפריע לכם לכתוב תגובות😛

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך