QUOTE (chen-daskal @ 05/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 05/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 05/01/2007) 😁לא זה אחיין שלי הקטן;]
אה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואואו
איזה צחוקקקקקים XD
לי יש אחיינית 😊
איך קוראים לאחיינך ;]]?
אור לשלך;]?
נועה 😊
נהנה חחח
והמשכתי ת'סיפור,
תקראי יא'דוב יער 😂
פררררר בנותתתת אני מזה מאוכזבתתתתת
אני נכנסנת כל יוםםםם והתחת שלי לא נעשה שטוחחח הוא נעשהה סטיקקקקקק .
בקיצור אחיות שלי מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוורטלי צריכה לעשותת;]]
ושלומיתי נכנסתי;]
נוווו אורטייייייייייי אנייי רוצההה המשךךךך....
אורטטייי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מדהימותת שלי אני יודעתת שאכזבתיי ולא עשיתי המשךך
פשוטט שישי שבתת לא הייתי בבית וישנתי אצל סבתא שלי והיום בבוקר חזרתי
קיצרר פשוט אין לי זמן לעשות לכן המשךך אני ממש מצטערתת
ממ.. חנצ'וקק אם את רוצה תעשי להן המשךך
אם לאא אז מחרר יהיה המשךך
או היום בלילה
רוב הסיכויים מחר
אווהבתת אותכן נשמותת יפותת
שבועע טוב לכולןן
הפרק מדהיםםםםםםםם!!!!
שאחת מכן תמשיךךך...
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אתכן....
-יסמיני:]-
אופייי אורטייי ביאסתתתתתתתתת אותייייייייייייייי
וחנצוקההה תתחברייי כבר לאיייססייי
אתן שתי בנות נוטשותתתת
בנות אני גם הגעתי עכשיו מכל היום הזה..!
כניראה בכל זאת אורטלי תעשה מחר];
סוורי
נשמותת יפותת שליי
אני עכשיו חזרתי מהבצפר ויש לי מליון דברים לעשות
אז המשך יהיה בערבב ארוךך ומפצהה מבטיחהה
אווהבתת אותכןן היכ הכיי אל תתיאשו לחכותת
זה יהיה שווהה מילה של אורטלל 😛😛
אורטללללללללללללללללללל
תקשיבי לי ותקשיבי לי טובבבבבבבבבבבב אני דורשתתתתתתתתתתתתתתת
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אין אני מאושרת
;] אושרתי שמחה שאת מאושרת;]
ואורטלי יאאללה
סורי שלא היה המשך אתמול קרה משהו וסתם לא משנה
קיצר המשך אני עושה עכשיו